Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Verzameling Hebbie, Update 1:43 en 1:36 verzameling!

Bericht door bobbob »

leuke auto's weer!
Welk merk is de Carrera :?:
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Update 1:43 en 1:36 verzameling!

Bericht door Hebbie »

Die grote? Voor een tientje gekocht op mp :) Hij is van maisto... Had geen geld voor de "grotere" merken en vond 10 euro niet zo veel.
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Verzameling Hebbie, Update 1:43 en 1:36 verzameling!

Bericht door bobbob »

Ja die grote ja.
Haha goed gedaan :P Goeie staat? Geen doos zeker :D
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Update 1:43 en 1:36 verzameling!

Bericht door Hebbie »

Ja, zonder doos, maar het gaat mij om de auto, niet om de doos :D Enne, hij is brand new :p Er zat wel een laagje stof op, dat ist enige wat erop aan te merken is.. Maar ik weet niet of ie rood blijft, zit te denken over geel.
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, update Porsche Carrera Gt en Lincol

Bericht door Hebbie »

Waar een rommelmarkt allemaal niet goed voor is, meestal alleen maar rommel maar soms ook nog wel iets leuks. :D
Mijn aanwinst: Ferrari F50 van Hotwheels, inclusief 3 kilo stof. :lol: :lol:
Alleen voreg ik me af, Heeft Hotwheels wel de F50 gemaakt. Is dat niet HWE.
Aan het interieur te zien niet, maar ik dacht dat alleen HWE de F50 had gemaakt.
Maar acht, wat maakt het uit... voor die prijs (€2,-) vind ik alles meevallen :D :lol: :dance:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoiets kan je toch niet laten staan voor €2,- :?: :D
Het was helaas de enigste 1:18 auto van de hele rommelmarkt :evil: :evil:

Hebbie
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
Ferrarifan
Berichten: 2988
Lid geworden op: wo 27 mei 2009 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door Ferrarifan »

Leuke aankoop, dat lijkt me trouwens een Hotwheels foundation uitvoering. Volgens mij is er van de F50 (nog) geen elite uitvoering :thump_up:
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl

Geweldig internationaal modelautoforum met veel oud leden van dit forum:
diecastexchange.com

Registreer je :thump_up:
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door Hebbie »

Ferrarifan schreef:Leuke aankoop, dat lijkt me trouwens een Hotwheels foundation uitvoering. Volgens mij is er van de F50 (nog) geen elite uitvoering :thump_up:
Als je op google intypt: ferrari F50 hotwheels, krijg je alleen maar artikelen ( mp, ebay ) van de elite versie.
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door bobbob »

Leuke auto!
Je ziet inderdaad helaas vaak maar weinig 1:18 modellen, anders zijn ze niet interessant of vaak met schade.
Ik heb er gisteren ook eentje gekocht :mrgreen: Kijk zo maar in mijn prive collectie.
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door goededag »

buiten het gewone spul kwam ik gisteren ook nog een Ut MB c-klasse AMG DTM tegen. Hij was alleen helemaal beschadigd. Later d8 ik dat ik voor €0.50 de velgen er wel vanaf kon slopen :evil:
Het is trouwens gewoon een Hotwheels. Ik zie geen andere op mp/google (op 1 na)
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door Hebbie »

Weer een update :)
Dit modelletje kreeg mn vader gratis bij een stel kleren, als actie :dance:
Het is een Porsche Carrera van Bburago het is een speciaal diamond model, is daar iets bijzonders aan? :?: :?: :o
Ik zeg, leuk geprobeerd door Bburago met die koffertjes in de kofferbak, helaas hebben ze een vreemde kleur, zitten ze vast en onder het hengsel zitten gaten :evil: :evil:
Maar ach, gratis modelletje :D


http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... CF0876.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... CF0877.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... CF0878.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... CF0879.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... CF0880.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://i1267.photobucket.com/albums/jj5 ... CF0881.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Nog ff een vraagje, welke kleur is het beste voor de AA Lamborghini Murcielago LP670-4 SV???
Zelf zit ik te denken aan rood, licht groen of turquoise blauw :?: :?: :?:

Herbert
Laatst gewijzigd door Ricardo op zo 13 mei 2012 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Fotoformaat maximaal 800x600
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door bobbob »

Hiervan heb ik de cabrio met spoiler omhoog, leuk modelletje :thump_up:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door jonnoT »

Buragootjes , leuk modellen om zelf aan te knutselen. Een paar potjes verf en je kunt het model al een heel eind opwaarderen qua detail. Het eerste object daarbij is het zilveren klompje wat achterin licht.
Bij lag een burago dan ook geheit direct na aankoop uit elkaar en verd er driftig gedetailleerd :cool:
OP zich is de basis een leuk betaaldbaar model :thump_up:
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door Hebbie »

jonnoT schreef:Buragootjes , leuk modellen om zelf aan te knutselen. Een paar potjes verf en je kunt het model al een heel eind opwaarderen qua detail. Het eerste object daarbij is het zilveren klompje wat achterin licht.
Bij lag een burago dan ook geheit direct na aankoop uit elkaar en verd er driftig gedetailleerd :cool:
OP zich is de basis een leuk betaaldbaar model :thump_up:
idd, leuk model om zelf aan te knutselen of om ermee je verzameling te beginnen :D
Zowiezo wil ik die koffertjes in de motorkap beter maken. (mooie kleur, geen gaten meer onder de handvaten) :cool:
Hebbie schreef: Nog ff een vraagje, welke kleur is het beste voor de AA Lamborghini Murcielago LP670-4 SV???
Zelf zit ik te denken aan rood, licht groen of turquoise blauw :?: :?: :?:

Herbert
Weet iemand hiervoor de beste kleur?? :?: :?:
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door Maarten Mercedes »

Hebbie schreef: Weet iemand hiervoor de beste kleur?? :?: :?:
De beste kleur? Ik zou proberen je eigen smaak te vinden om te bepalen wat jij het mooiste vindt :mrgreen:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door lambo »

Hebbie schreef: Nog ff een vraagje, welke kleur is het beste voor de AA Lamborghini Murcielago LP670-4 SV???
Zelf zit ik te denken aan rood, licht groen of turquoise blauw :?: :?: :?:

Herbert
Beste kleur is oranje, gevolgd door mat wit. Mat zwart is ook mooi maar bij de eerste releases zaten hier donker grijze velgen onder i.p.v. zwarte. ik heb inmiddels gezien dat de laatste releases wel zwarte velgen hebben maar ik weet niet of deze ook al in Europa geleverd zijn. Turquoise blauw vond ik in het echt tegenvallen, is een soort kameleon op foto's, op sommige foto's prachtig, op andere lelijk. Groen is ook mooi maar dan zou ik wachten op de Verde Ithaca, dat is een veel voorkomende kleur in 1:1 in tegenstelling tot Verde Sandag waar nog nooit iemand buiten Autoart van gehoord had. Rood kan ook maar ook niet echt een Lamborghini kleur, het meest zie je toch geel, oranje, groen, zwart en wit op een Lamborghini.
Het ligt er ook aan of je een groot SV logo op de zijkant mooi vindt of liever een klein logo, voor een groot logo kom je bij oranje, wit, zwart, blauw en de china editie, voor een klein logo is de keuze tussen groen, rood en geel. Op de site van lambodiecast kun je de foto's zien van de rode, zwarte, witte, oranje, gele en china editie: http://www.lambodiecast.com/search2.php ... soort=none" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie