Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
alain_1978 schreef:Ik denk wel dat het gaat lukken deze keer om langs te komen.
Als ik afkom, zal ik de Aston Martin Vanquish van Exoto meebrengen zodat jullie hem eens in het echt kunnen zien.
Nog 3 dagen heren en dames voor ons jaarlijkse Forum meeting in het heerlijke Purmerend. Parel van Waterland. Tom's biedt een keur aan modellen van 3 inch tot 1:8 en alles wat daartussen zit. Pak je kans om lekker te praten over onze geweldige hobby en meet je medeverzamelaars achter nick names. En nee ik trek geen Spiderman pak aan. Dat doe ik alleen als ik me onbespied waan.
Er is koffie en fris en broodjes. Een biertje voor de liefhebbers, onze veiling meester heeft zijn hamer weer opgepoetst. De forum shirts liggen klaar voor de liefhebbers. Neem je show modellen mee en alles wat je te koop wilt zetten is welkom,