Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Hier een en al bewondering voor je werk Zou hem zelf te mooi vinden om weg te geven maja als het in opdracht is is dat ook zo Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! he Plaats je wel nog n totaalplaatje voordattie de deur uitgaat?
Een puntje nog: De achterspoiler van zo'n stockcar is in 2en gedeeld om de template tussen te zetten. Voor de race word ie dichtgetapet.
Ik denk er net pas aan, sorry
hey bedankt iedereen en ja hoor vind het wel spijtig dat ik hem uit handen moet geven daarom ga ik nu ook eerst terug een paar modellen bouwen voor mezelf En wat die spoiler betekend heb ik die steunen er zelf opgebouwt en wordt i in het midden nog aaneengetaped maar dat doe ik niet voor de vernis laag erop ligt maar toch bedankt voor de tip
En natuurlijk volg er nog een paar foto's wanneer hij helemaal af is hoor
Jos schreef:heb je ook een foto van het complete model?? ik zie alleen fotos van de kap of van het onderstel
die komen nog maar ben momenteel de body nog wa aan't opblinke dus ga prob dees weekend de foto's erop te zette anders is't voor binnen een week want ga een weekje race in bahrein volgende week dus
En nu nog even wat opbouwende kritiek van een mede-ombouwer.....
"HEB IK NIET. Gewoonweg perfect". :thump_up:
p.s.
Dat witte poeder van Supercal werkt niet, tenminste als je met een inktjetprinter werkt. De inkt is al droog voordat het poeder de kans krijgt om de kleurstoffen in de inkt te neutraliseren.
Als je op 18 december ook op de Forum Meeting bent mag je het poeder zo van me hebben.!!!
Erg mooi! Ik heb de bouwpakketten al weer een halfjaartje weggelegd, maar met dit moois gaan mijn handen wel weer jeuken. Ik zou wel eens een Porsche 917 willen bouwen.