Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De meeste dubbele heb ik uit veilingen waar meerdere autos tegelijk worden aangeboden (uit series) of wanneer het voor zeer weinig geld is. Een van de autos wil ik graag hebben en de tweede auto neem ik voor lief. Zeker bij Bburago modellen blijven de prijzen vaak laag.
Ik heb ook modellen die in omschrijving gelijk zijn maar in detail van elkaar verschillen. als je iets van Bburago weet, weet je ook dat de autos steeds op details aangepast worden. De aanwezigheid van deze details maken de auto juist bijzonder of niet. Een vorbeeld is de F40. In 1989 zat de auto in een 4xdiecast doos met doorbroken c-stijl. de tweede serie had dit niet. De dubbele bij mij zijn dus in omschrijving hetzelfde, maar de doos of bepaalde onderdelen zijn verschillend.
Ik ben geen verkoper, ik verkoop bijna nooit iets.
Ik ken beide winkels vrij goed. Voor mensen die het niet kennen zou ik zeggen, ga er eens kijken.
Wat Maarten zegt dat hij ze van een "zolder" heeft is wel zo bij die kleine winkels. Ze hebben veel modellen te koop staan die vaak nergens meer te vinden zijn.
Zou je eens een "echte" foto van die truck kunnen posten (bij voorkeur naast een normale modelauto), wil wel eens weten hoe zo'n ding er nu helemaal uit ziet.
Die toyota doet inderdaad mee met de Baja 500. Het is ook een eenpersoonsauto waar de auto om de motor is gebouwd.
fotos met de modelauto en het orgineel heb ik niet. Voor het orgineel kun je hier kijken:
http://www.off-road.com/4x4web/features/1997/11b/