Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Porschelover schreef:tof 2 nieuwe aanwisten
ook een motto erbij
mmm die Mazda, het doosje lijkt mij niet echt op de doosjes die Spark gebruikt, maar dat zou er toch moeten opstaan op de onderkant van de wagen?
maar precies wel goed afgewerkt voor die prijs, daar kan ik niet voor sukkelen
Denk dat het en magazine model is. Die hebben allerlei merken in een serie zitten. Zou best kunnen dat het wel een Spark is. Mooie aanwinsten
Vanmorgen de 1/18 Jordan F1 van Michael Schumacher (1991, Spa) van Minichamps gekocht. Zal volgende week wel geleverd worden. De 1/8 MP4-4 is nog steeds in Engeland denk ik, heb contact met DeAgostini gehad maar door covid-19 en personeelsproblemen kan het voorlopig nog even duren. De Jordan 1/18 heb ik lekker bij het Nederlandse GPworld gekocht. Had daar een paar weken een Lotus 99T 1/43 gekocht en die werd heel snel geleverd.
Dacht vanmorgen een lakfoutje (witte lak waar dat niet hoorde te zien). Wilde bijna Danny van GPWorld bellen maar toch maar even open gemaakt. Bleek gelukkig een stofje/lijmrestje te zijn wat ik er gemakkelijk af kon vegen.
stormbreaker schreef:Dacht vanmorgen een lakfoutje (witte lak waar dat niet hoorde te zien). Wilde bijna Danny van GPWorld bellen maar toch maar even open gemaakt. Bleek gelukkig een stofje/lijmrestje te zijn wat ik er gemakkelijk af kon vegen.
Geeft altijd weer goed gevoel als het 'loos alarm' blijkt te zijn. Leuk model met die 7-UP reclame.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Bouwpakket zijn we woensdag aan begonnen. Dit weekend weekendje Maastricht gehad. Op de heenweg nog naar ene meneer de Heer uit Rijsbergen gereden. Bij GPworld dit gekocht: