Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb een oom die is de grootste modelauto verzamelaar van Lamborghini van Europa. Van hem heb ik het virus dan ook te pakken. Hij heeft er duizenden.
stormbreaker schreef:Ik heb een oom die is de grootste modelauto verzamelaar van Lamborghini van Europa. Van hem heb ik het virus dan ook te pakken. Hij heeft er duizenden.
stormbreaker schreef:Ik heb een oom die is de grootste modelauto verzamelaar van Lamborghini van Europa. Van hem heb ik het virus dan ook te pakken. Hij heeft er duizenden.
Ondertussen een Veneno gekocht, zoals hij in Genève is voorgesteld destijds in 2013.
Er is ook nog een "oude" Aventador op komst, die wel een speciale waarde heeft dan persoonlijk.
Mijn eerste ervaring in een Lamborghini was in een Aventador in Arancio Argos. Deze heb ik nu op de kop kunnen tikken.
Foto volgt zeker nog!
Dank voor de reacties! Het is een speciaal geval. Ik heb hem eens in het echt kunnen bewonderen en ik was toch ferm onder de indruk.
Maar ik kan er mij wel iets bij voorstellen dat je het ook lelijk kan vinden
Opnieuw twee nieuwe modellen binnen. Aventador zoals hij is voorgesteld destijds in Genève. En dan ook de hommage aan de Miura, in Aventador versie. Deze week zou normaal ook de Huracan Performante moeten binnenkomen, van Eidolon.
Heb hier geen ervaring mee, maar dit schijnt heel gedetailleerd te zijn. Beste 1/43 maker? Of ben ik verkeerd, mss dat een 1/43 verzamelaar mij het juiste antwoord kan geven.