Nieuwe partner, Modelcarweb

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

117ayrton schreef:
Schumi28 schreef:
Muiter schreef:Helaas is Modelcarweb op dit moment nog steeds niet zijn verplichtingen t.o.v. Stichting Modelautoforum.nl nagekomen, daarom is door het bestuur besloten om het partnerschap te stoppen tot er wel aan alle verplichtingen is voldaan.

Heel jammer dat ze nog niet betaald hebben.
Maar ik vindt dat financiele zaken op de achtergrond afgehandeld moeten worden en niet open en bloot op het forum, hoe spijtig het ook is dat ze nog niet betaald hebben, vindt het niet echt ethisch verantwoord. :doh:
:oops: eigenlijk heb je ergens gelijk schumi.

Ik snap je punt. Maar een groot bedrijf als TGR Services wat onder diverse namen opereerd, mag best genoemd worden. Doordat het zo groot is, verwacht je toch dat ze afspraken nakomen. Ik heb totaal geen moeite met het plan van Mark om dit openbaar te maken.
Begon me al te ergeren aan de advertenties, zonder dat je weet wie erachter zit. Zoals bij Curb en Frank weet je wie het zijn, en hebben daarnaast leuke voordelen zoals zijn afgesproken. Daarom niets dan lof over hun. :thump_up:
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Begon me al te ergeren aan de advertenties, zonder dat je weet wie erachter zit. Zoals bij Curb en Frank weet je wie het zijn, en hebben daarnaast leuke voordelen zoals zijn afgesproken. Daarom niets dan lof over hun.
Helemaal mee eens :thump_up: Je haalt me de woorden uit de mond. En zoveel advertenties hadden ze ook niet staan?! Het is leuk dat ze partner willen worden, maar ze moeten er wel wat voor doen.
Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Er staat verplichtingen en niet FINANCIELE verplichtingen, daar heet Muit het idd niet over gehad!
Bracer

Bericht door Bracer »

ongeacht welke verplichtingen vind ik ook dat je je afspraken na moet komen. Vooralsnog is het jammer als het betreffende bedrijf zo zijn derden behandeld :thump_down:
Dat er geen tijd is voor uitgebreide posts op het forum ok, maar een klein berichtje met wie en wat we te maken hebben is altijd wel fijn.
Afbeelding
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

ik vind dat hier wel een slotje op mag......
Muiter is degene die de beslissing genomen heeft en daarmee uit....
discussie gesloten.

Groet Winno
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Muiter schreef:
Schumi28 schreef:Heel jammer dat ze nog niet betaald hebben.
Maar ik vindt dat financiele zaken op de achtergrond afgehandeld moeten worden en niet open en bloot op het forum, hoe spijtig het ook is dat ze nog niet betaald hebben, vindt het niet echt ethisch verantwoord. :doh:

De reden dat ik het bericht heb geplaatst is dat er anders een discussie op gang was gekomen waarom de banner/subforum zijn verdwenen. Die onduidelijke discussie wilde ik voorkomen.

Ik heb het niet over finacieën gehad :!: Om de simpele reden dat de reden van het (tijdelijk) stopzetten niet iedereen aangaat :!:

Das waar :mrgreen: maar das meestal het eerste waar je aan denkt, bij het horen van die term verplichtingen is financiën. Je hebt aan de ene kant ook wel gelijk, daar niet van. Maar er zijn altijd meerdere kanten
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Idsd zeer jammer dat ze hun verplichtingen niet voldoen. Vond Modelcarweb toch een van de betere online modelautozaken. En vond het ook zeer leuk dat ze partner wilde worden. Maar helaas :thump_down:
Jp-cars

Bericht door Jp-cars »

klein dingetje die me opvalt, als je mail krijgt van forum, met pb bericht ofzo, dan staat modelcarweb Wel als partner, kan je dat beter niet weg halen dan?
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

nu je dat zegt valt mij dat ook in eens op.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Muiter schreef:Helaas is Modelcarweb op dit moment nog steeds niet zijn verplichtingen t.o.v. Stichting Modelautoforum.nl nagekomen, daarom is door het bestuur besloten om het partnerschap te stoppen tot er wel aan alle verplichtingen is voldaan.

Modelcarweb voldoet weer aan alle verplichtingen en daarom is zoals afgesproken het partnerschap weer opgepakt.
Ga niet reageren als 'Waarom pas als het op het forum bekend is gemaakt' of iets in die richting want dat is niet reeël als je niet het hele verhaal kent.
Oprichter van modelautoforum.nl
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Muiter schreef:

Modelcarweb voldoet weer aan alle verplichtingen en daarom is zoals afgesproken het partnerschap weer opgepakt.
Ga niet reageren als 'Waarom pas als het op het forum bekend is gemaakt' of iets in die richting want dat is niet reeël als je niet het hele verhaal kent.
:D :thump_up: ben enkel blij dat alles weer in orde is :thump_up:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Het is in ieder geval erg leuk dat alles weer goed is :thump_up:
Afbeelding
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Fijn om te horen.
Gewoonweg perfect :thump_up: :thump_up:
Plaats reactie