Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In dit forum gaan alle spotlight topics.
Heb je een model, type, serie of wat dan ook en vind dat je die extra aandacht verdiend open dan hier een topic.
Dit setje heb ik al een tijdje in bezit:
2 Brumm Porsches die de start van de 1000 km van Francorchamps in 1970 weergeven. Setje is ooit speciaal voor Replicars gemaakt. Ik heb er iets van 35 euro voor betaald.
Gaat er vorige week een op ebay weg voor 182 euro ! (117ayrton is er nog ziek van )
model1op43 schreef:Dit setje heb ik al een tijdje in bezit: 2 Brumm Porsches die de start van de 1000 km van Francorchamps in 1970 weergeven. Setje is ooit speciaal voor Replicars gemaakt. Ik heb er iets van 35 euro voor betaald.
Gaat er vorige week een op ebay weg voor 182 euro ! (117ayrton is er nog ziek van )
Zelf heb ik nog geen 917 Heb teveel FERRARI's gekocht Ben nog op jacht om de Martini 917 van Van Lennep voor een zacht prijsje in de wacht te slepen op Ebay
jonnoT schreef:WAUW, ALLEMAAL PRACHT EXEMPLAREN VAN DE 917.
Zelf heb ik nog geen 917 Heb teveel FERRARI's gekocht Ben nog op jacht om de Martini 917 van Van Lennep voor een zacht prijsje in de wacht te slepen op Ebay
Bedoel je die van Gijs gaat op reis? Ik weet er 1 voor rond de 16 euro van Brumm, zonder doos en bij Minicars 1:18 voor rond de 25 dacht ik.
Ik heb ook nog wel een Gulf Porsche 917 van Gijs van Lennep. Echt een beauty maar ik heb geen idee hoe ik een foto in een bericht krijg.
Naar mijn idee zou dat dus wel wat simpeler mogen worden.
Gerben Olsder schreef:Ik heb ook nog wel een Gulf Porsche 917 van Gijs van Lennep. Echt een beauty maar ik heb geen idee hoe ik een foto in een bericht krijg. Naar mijn idee zou dat dus wel wat simpeler mogen worden.