Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ziet ik daar een landrover motokap Zeer mooi model die Aston Martin valt me niet tegen voor die lage prijs moet ik zeggen. Minichamps heeft weer goed werk geleverd
Jaja, m'n eerste Exoto: een wonderschone Cobra Daytona Coupe, nummer 59, de Filipinetti Coupe dus. Zeer zeldzaam, maar ik heb hem voor een zeer leuke prijs kunnen bemachtigen. Het jammere is wel dat de ruitenwisser nog mist, maar die staat in bestelling. Jullie moeten het nog even zonder foto's doen, maar die volgen volgende week...
Wauw...die Daytona ! Speciaal, zo'n rode, normaal bijna altijd blauw.Maar deze is ook prachtig !
Die Lotus vind'k persoonlijk niet zo mooi, maar voor die prijs zou ik hem ook niet laten staan. En die Pink Pig is super !
De DB9 van Minichamps heb ik ook! mooi he, alleen ik heb hem nog in een doos, ik moet nog een goeie schroevendraaier hebben door de 2 verschillende maten schroeven verdomme!
Bedankt voor de reacties jongens! Cobra vind ik persoonlijk ook nog mooier in blauw-wit, maar deze versie is zeer zeldzaam en staat op de Exoto site voor 349 dollar te koop, wat genoeg zegt denk ik... De DB9 heb ik gekocht voor 29 euro, echt een leuk model voor de prijs. Net als de GT concept car is het good value for money.
TVR freak schreef:Bedankt voor de reacties jongens! Cobra vind ik persoonlijk ook nog mooier in blauw-wit, maar deze versie is zeer zeldzaam en staat op de Exoto site voor 349 dollar te koop, wat genoeg zegt denk ik... De DB9 heb ik gekocht voor 29 euro, echt een leuk model voor de prijs. Net als de GT concept car is het good value for money.
29 euro inclusief verzendkosten? en waar heb je hem gekocht?