Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hallo ferraghini,welkom op dit forum en vooral doorgaan met sparen,gewoon plaats zoeken mooie verzameling heb je daar,die bd9 heb ik ook en die is inderdaad heel mooi maar die carrera gt je zei dat je deze bij porsche zelf hebt gekocht,is deze dan met lederen zetels want die gaan op e-bay voor véééél geld weg
DTM schreef:Bij de dealer zal de prijs niet zo gauw dalen ben ik bang. Ik weet nog wel een site waar je die M3 CSL (geen dealer-versie volgens mij, dus zonder tasje) kan kopen voor 49,95 alleen komen er dan nog verzendkosten bij, dus dat scheelt je dan net 5 euri.
Wat bedoel je met het tasje? En is een dealer-versie beter? Bij de BMW-dealer is ie wel goedkoper vet vaag...
coolpappa04 schreef:hallo ferraghini,welkom op dit forum en vooral doorgaan met sparen,gewoon plaats zoeken mooie verzameling heb je daar,die bd9 heb ik ook en die is inderdaad heel mooi maar die carrera gt je zei dat je deze bij porsche zelf hebt gekocht,is deze dan met lederen zetels want die gaan op e-bay voor véééél geld weg
thnx! plaatzoeken gaat moeilijk worden ben nog aan het denken.
De Carrera GT heb ik inderdaad gekocht bij de Porsche-dealer. Hij heeft geen lederen zetels. Ik heb een Maisto. De Carrera GT die jij bedoelt is echt heel duur, die heb ik ook gezien.
Ricardo schreef:Zeker een mooie aanwinst die al velen van dit forum hebben. Wil er zelf ook nog een aan de collectie toevoegen maar dan het liefst een blauwe.
ja ik zat ook te twijfelen, een blauwe of een zilvere.. maar ik vind de zilvere in het echt ook mooier, dus heb ik hem in schaalmodel ook voor zilver gekozen.