Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie aankoop!!! Gekocht van Ton en Suzie uit Breda...
Wat heb je er eigenlijk voor betaald??? Heb namelijk meerdere malen met ze gemailt over de prijzen.. 3 of 4 keer zelfs een goed bod gedaan..
Maakt nu niet zoveel meer uit.. want ik heb de Alzen al...
Vraag me gewoon af waarvoor ze het uiteindelijk hebben verkocht...
Opel-DTM schreef:Mooie aankoop!!! Gekocht van Ton en Suzie uit Breda...
Wat heb je er eigenlijk voor betaald??? Heb namelijk meerdere malen met ze gemailt over de prijzen.. 3 of 4 keer zelfs een goed bod gedaan.. Maakt nu niet zoveel meer uit.. want ik heb de Alzen al... Vraag me gewoon af waarvoor ze het uiteindelijk hebben verkocht...
( Uiteindelijk na een jaar )
huh hoe weet je dat ? Ik heb er 65 euro incluseif verzenden voor betaald.
Ik herkende de foto's... Maar 65,- incl. voor de Astra DTM? Of voor de 2 modellen samen??
Heb ze toen iets van 75,- geboden voor de Astra ex verzend.
Zeer goede prijs heb je voor de wagens gegeven. Want een gemiddelde opel dtm coupe zit als snel op 70 tot 90 euro. Maar zeer mooi model, veel plezier er mee
Mooie modellen inderdaad, die Opel speedster blijft mooi, misschien omdat ie zo nauw verwant is aan de Lotus die DTM'er mag er natuurlijk ook zeker zijn