rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
- Rubberduck
- Contacteer:
-
Forza Gigi Galli
Ik bewonder zijn rijstijl.
Ik ben wel eens benieuwd naar een foto van de Focus van Grönholm.
Want ik heb al eens het Altaya model gezien, en daar stonden de wielen nogal ver in de spatborden.
Ik weet niet hoe IXO dat bij deze zelfde Focus heeft gedaan?

Want ik heb al eens het Altaya model gezien, en daar stonden de wielen nogal ver in de spatborden.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- Montezemolo
- Contacteer:
jongens bedankt voor de reactie's en ja 4 te gelijk maar ja ik doe alleen ixo en dan ook nog wrc modellen.Rule schreef:Forza Gigi Galli![]()
en komen er 4 tegelijk die je besteld hebt en dan kan ik het niet laten om het op te halen.
@rule nou de ford focus wrc van ixo is gewoon dik en de wielen staan goed in de wielkasten vind ik.(anders had ik hem niet gekocht)
en gigi galli is een rallyrijder met een erg mooie styl en temperament.zie link naar zijn website.
http://www.gigigalli.com/vettura_gb.htm
hallo
ik heb al een tijdje geen foto's meer gepost dus toen ik vandaag de kast aan het schoonmaken was dacht ik laat ik ze eens op de foto zetten dus bij deze mijn modelautoverzameling.
sorry voor de kwaliteit ben niet zo goed in foto's maken.
ik ben gestop met het verzamelen van le-man en jgtc modellen i.v.m ruimte en geldgebrek ben ik overgestapt naar rallymodellen van de wrc.
deze vezameling is nu zo'n 75 auto's groot.
de rest van de verzameling is le-man en jgtc en is 55 auto groot.
ik zal vanaf nu proberen het bij te houden en te posten.(elke maand koop ik toch wel 3/4 modellen.)
http://rudie-terhogt.magix.net/
en dan klikken op mijn automodelverzameling
ik heb al een tijdje geen foto's meer gepost dus toen ik vandaag de kast aan het schoonmaken was dacht ik laat ik ze eens op de foto zetten dus bij deze mijn modelautoverzameling.
sorry voor de kwaliteit ben niet zo goed in foto's maken.
ik ben gestop met het verzamelen van le-man en jgtc modellen i.v.m ruimte en geldgebrek ben ik overgestapt naar rallymodellen van de wrc.
deze vezameling is nu zo'n 75 auto's groot.
de rest van de verzameling is le-man en jgtc en is 55 auto groot.
ik zal vanaf nu proberen het bij te houden en te posten.(elke maand koop ik toch wel 3/4 modellen.)
http://rudie-terhogt.magix.net/
en dan klikken op mijn automodelverzameling
- Montezemolo
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Je zult het vast al wel weten maar ik gooi het toch nog even in jouw topic, er zijn erg veel Seats uitgekomen. Inclusief de WTCC wagens. Best leuk spul. Decals overlappen een klein stukje wat er iets minder uit de verf komt. Maar alles bij elkaar respectabele modellen. Ik weet niet precies welk merk. Mocht je ze nog niet kennen, pb me dan, dan kan ik dat even nakijken. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

je kan op de site waar ze staan op de foto's klikken en dan worden ze groot weergegeven.the_stig schreef:Mooi collectie.
Ik zie dat je ook veel Citroën Rally auto's hebt.![]()
Die laatste foto is prachtig
Kan je hier enkele grote foto's posten van je Citroëns en die laatste foto met alle auto's samen
je verhaal klopt maar ja je ben seat gek of niet.de cordoba,s heb ik op twee na overgekocht van een jonge van de seat club op een meeting voor 80 euro'sJe zult het vast al wel weten maar ik gooi het toch nog even in jouw topic, er zijn erg veel Seats uitgekomen. Inclusief de WTCC wagens. Best leuk spul. Decals overlappen een klein stukje wat er iets minder uit de verf komt. Maar alles bij elkaar respectabele modellen. Ik weet niet precies welk merk. Mocht je ze nog niet kennen, pb me dan, dan kan ik dat even nakijken.
alleen de toledo van de wtcc mis ik nog in 1:43.
de seal leon wtcc staat nu bij ********* tekoop deze heb ik weglaten zetten en ga ik morgen ophalen.
plus een wrc c4 van loeb en een toyota celica 2 met opgeklapte koplampen.
dat is de volvo van lammers. deze en nog een paar meer van lammers heb ik gespaard maar ben ik mee gestopt.ik spaar nu alleen nog maar wrc rally modellen. ruimte en je kan gewoon niet alles sparen (geld en ruimtegebrek)[/quote][/url]Gevarieerde verzameling, zie ik de Volvo van Rydell of Lammers van BTCC.
Veel Lammers, is dat een verzamel topic van je.
Mod-edit: Bericht aangepast vanwege spam!!! Markopolo