voorstel aan alle modelbouw/ ombouwleden van het forum !

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

"ZOU" wil je niet meer meedoen dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Markopolo schreef:Dus ik denk dat het beter, eerlijker, makelijker, goedkoper is om 1 model in de de schaal 1:43 te zoeken en hier een wedstrijd van te maken.

:think: Als er een forummodel moet komen dan moet deze wel zo goedkoop mogelijk zijn en vinden we het niet erg dat het een 1:43 is :?


Ja, maar een forummodel zet je dan mooi weg in je vitrinekast, en daar hoef je dan niet aan te sleutelen.

Ik spaar bijv. voornamelijk 1/18, maar ik vind het geen ramp om dan toevallig ook een 1/43 wagen ertussen te hebben staan :angel: ,

.....echter lijkt het me zo ongedetaileerd om te gaan klussen in een 1/43, en er komt dan ook nog bij dat in een goedkope 1/43 auto nooit enig carrosseriedeel te openen is.

Ik vind het personelijk toch veel mooier om minimaal 1/24 of 1/18 te nemen.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Dan is het aan jouw om alle deuren en kleppen open te maken. :P :P Het is te doen :thump_up: succes alvast :mrgreen:
Gebruikersavatar
BMW M3 GTR
Berichten: 134
Lid geworden op: za 09 apr 2005 18:53
Locatie: Assendelft

Bericht door BMW M3 GTR »

@ jonnoT

Ik WIL ook meedoen 8)
Maar ik heb niet heel veel ervaring met het bouwen van modellen, maar het lijkt me heel leuk om mee te doen.
Als het doorgaat ben ik dus ook van de partij!
BMW M-POWER!!!
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Bericht door caprigek »

ik heb er ook wle zin in
zegt iemand die al maanden met een en de zelfde auto bezig is maar voor geen meter opschiet :oops: :oops: :oops:

dat word wat die tijddruk :( :( :(

maar ik ga mn best doen

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Plaats reactie