F1 op zijn zieligst

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Het kan aan mij liggen, maar lijkt het erop dat St. Paul geheel gelijk heeft?! :mrgreen:

Na 2008 hoop ik dan ook dat de fabrikanten doorgaan met het starten van een eigen klasse. op leuke banen.
Nog maar 2 jaartjes :pray:
marsss
Contacteer:

Bericht door marsss »

Nou reken er maar niet op. Bernie heeft nu al 5 teams aan zijn zijde. En waarschijnlijk gaan binnen nu en 2 maanden de fabrikanten ook overstag zodat alles in de Formule 1 van Ecclestone blijft
St. Paul

Bericht door St. Paul »

marsss schreef:Nou reken er maar niet op. Bernie heeft nu al 5 teams aan zijn zijde. En waarschijnlijk gaan binnen nu en 2 maanden de fabrikanten ook overstag zodat alles in de Formule 1 van Ecclestone blijft

Bernie heeft alleen teams aan zijn zijde die het in een nieuwe klasse niet alleen kunnen redden...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

IDD, en verwacht maar dat alle topteams die in de GPMA zitten een B-team kunnen oprichten dus daar heb je gegarandeerd al een normaal startveld. Maar ik hoop zelf niet dat het zover komt... alleen om het op te lossen moet bernie en max allebei weg, en of dat gaat gebeuren...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik bijt op mijn tong en hap niet :angel:

Vandaag heeft Marcus huisgehouden in Zweden, na drie dagen close battle met Loeb, de afstand was géén moment groter dan 28 sec. Nooit genoeg voor een veilige stop :lol: En waar is het miljoenenpubliek :?: idd, nergens te bekennen.

De mooiste autosport zie je op Eurosport, waar de fans geduldig wachten tot om 01.35 het biljarten afgelopen is...stond er 23.00 in de gids, ja sorry, blessuretijd bij snooker :?

Uren live TV worden er verknoeid aan F1, voor en nabeschouwingen, 'hoogtepunten' samenvattingen. Naar verluidt heeft SBS rond de jaarwisseling een uitzending van een uur gemaakt met hoogtepunten uit seizoen 2005...alsof Jamai een dubbelalbum met Greatest Hits uitbrengt :? :nuts:

De vermeende relatie tussen Fia en Ferrari, het grootste budget van Ferrari, dat was Toyota inmiddels dacht ik trouwens, A1 wat de bom schijnt te zijn...maar niet doorgaat als de oom van de vader van de bedenker zijn laatste adem heeft geblazen...

Ik hoop dat als jullie seizoen straks begint, jullie net zo mogen genieten als ik nu al doe :thump_up:

Real men support real teams - Ford Team RS :worshippy:

:mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

En het allermooiste van WRC; Je kan ook echt zien dat rijder A 28 seconde op de baan voorsprong heeft op rijder B...

Ik zou veel meer on-board actie willen zien. Hoe moeilijk dat ook is. Want eigenlijk is WRC het dichtse bij de normale straatauto gebleven. Maar is dat wat iedereen wil? :think:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Wat een stakker die Ecclestone :thump_down: . Ziet nu pas in dat de V8 een mislukking is... En dan ook nog de schuld naar de teams toeschuiven.

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?news ... om=remote1
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Erik O

Bericht door Erik O »

Vive Le A1 GrandPrix :thump_up:

daar wordt tenminste nog echt gevochten
Nothing beats a TurboCharger!
Plaats reactie