ombouw vw kever uit 59 naar custom update 1/04/06

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

outlaw schreef:echt heel gaaf zoals je dat hebt gemaakt kerel 8) respect.
niet gehaal mijn smaak, maar hadden we allemaal dezelfde smaak dan zou het een saaie boel zijn op aarde :mrgreen:
ik heb zelf laats ook een kever ietwat verbouwd.
de mijne is matzwart geworden met rode wielen chromen wieldeksels.
beet jaren 50 hotrod/ratlook idee, heb 'm ook nog verlaagd :thump_up:

ga zo door met de kever, ik zal 'm volgen :wink:


hallo outlaw,zeg bedankt voor je reactie,heb je eventueel foto's van je kever,ik ben wel benieuwt :dance: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

update !!!

Bericht door coolpappa04 »

hallo jongens,
het is weer een tijdje geleden dat ik een post hebgezet over de ombouw,maar dit kwam omdat de ombouw niet 100 procent was wat het moest zijn,daarom is het volledig interieur afgebroken om terug gespoten te worden maar dan in een andere kleur.
ook de velgen en zeker de zeteltjes konden beter(als we iets doen dan doen we het goed)ook wordt de hi-fi installatie wat uitgebreider dan voorheen.
op de foto die volgt zien jullie de voorste lichten die ingebouwt zijn en ook de zelfgemaakte voorraam die verduisterd is jullie kunnen goed zien dat de body zo goed als klaar is,de nieuwe zeteltjes die gaan worden gebruikt zijn 1/18 recaro's (dezelfde als in mijn clio die ik heb omgebouwt,degene die dit project gevolgt hebben weten wat ik bedoel)de velgen zijn ook beter dan voorheen
updat later,
graag reactie's
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie