Alfa Romeo modellen nieuws
De 'luxe' variant van de 159 van Norev komt er aan!
Mooi, maar met een misser, wat mij betreft is de Minichamps beter.
Mooi, maar met een misser, wat mij betreft is de Minichamps beter.
Dinky_Boy schreef:Weer een flink aantal updates geplaatst, o.a. over de nieuwe Alfetta van Norev.
Voor de prachtige 8c Competizione van Spark 1 pagina omhoog kijken.

De 8 c Alfa rommeleo een pracht om naar te kijken

- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
Ik zou ook geen andere weten.
Goed is-t-ie hè, die 8c van Spark. Wat een geweldige lakkwaliteit en wat een detaillering.
Heb 'm zelf afgelopen weekend tijdens de Oldtimer Grandprix op de Nürburgring gekocht.
Op de laatste NAMAC-beurs waren er zo goed als geen exemplaren aanwezig. De ene handelaar vertelde me dat het model niet meer opnieuw geproduceerd zou worden, de ander verwachtte dat er in september een nieuwe partij zou komen.
Ik heb in mijn Alfa-miniaturen topic de index weer helemaal bijgewerkt.
Ondertussen alweer bij pagina 91 aangekomen...
Goed is-t-ie hè, die 8c van Spark. Wat een geweldige lakkwaliteit en wat een detaillering.
Heb 'm zelf afgelopen weekend tijdens de Oldtimer Grandprix op de Nürburgring gekocht.
Op de laatste NAMAC-beurs waren er zo goed als geen exemplaren aanwezig. De ene handelaar vertelde me dat het model niet meer opnieuw geproduceerd zou worden, de ander verwachtte dat er in september een nieuwe partij zou komen.
Ik heb in mijn Alfa-miniaturen topic de index weer helemaal bijgewerkt.
Ondertussen alweer bij pagina 91 aangekomen...
De Cararama is er inmiddels ook in blauw en zilver

De betreffende shop vraagt er 13 euro voor.
Ook gezien daar: een nieuwe uitvoering van de 1:18 Ricko 147 GTA Racing:

Die moet dan opeens 89 euro kosten, terwijl de andere 'Racing' versie 35 euro kost. Foutje of gaat het hier om een gelimiteerde uitgave? Dan nog vind ik die 89 veel te veel, zo verfijnd is de het model nou ook weer niet.

De betreffende shop vraagt er 13 euro voor.
Ook gezien daar: een nieuwe uitvoering van de 1:18 Ricko 147 GTA Racing:

Die moet dan opeens 89 euro kosten, terwijl de andere 'Racing' versie 35 euro kost. Foutje of gaat het hier om een gelimiteerde uitgave? Dan nog vind ik die 89 veel te veel, zo verfijnd is de het model nou ook weer niet.
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Spark heeft z'n noviteiten voor december inmiddels on-line staan.
Daaronder twee schitterende 1:43 RZ's:

http://www.sparkmodel.com
Daaronder twee schitterende 1:43 RZ's:

http://www.sparkmodel.com
Het nieuws blijft onverminderd komen
Krijgen we eigenlijk nog wel een adempauze voor de Spielwarenmesse?
De Alfa-miniaturen-topic op het SCARB forum heeft inmiddels pagina 118 bereikt. (Op pagina 1 vind je een uitgebreide index)
Leuk nieuws in de vorm van 1:100 Kyosho weggevertjes bij flesjes/blikjes ijsthee en ijskoffie in Japan en twee nieuwe modellen van Pinko van de Alfa's 8c2300 Le Mans winnaars van 1932 en 1933. De afwerking had beter gekund, maar voor winkelprijs van rond de 30 euro echt leuke modellen.

De Alfa-miniaturen-topic op het SCARB forum heeft inmiddels pagina 118 bereikt. (Op pagina 1 vind je een uitgebreide index)
Leuk nieuws in de vorm van 1:100 Kyosho weggevertjes bij flesjes/blikjes ijsthee en ijskoffie in Japan en twee nieuwe modellen van Pinko van de Alfa's 8c2300 Le Mans winnaars van 1932 en 1933. De afwerking had beter gekund, maar voor winkelprijs van rond de 30 euro echt leuke modellen.