New Movie's

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

Ricardo schreef:img432.imageshack.us/img432/4903/kr20081sx0.jpg

:think: Om nu alle oude koeien uit de sloot te halen
ik vind dit wel een hele mooie affiche :worshippy: :worshippy: :worshippy:
als de film ook zo goed is? :drool: :drool:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Hmmm is dat een Koenigsegg als nieuwe KITT? :|
Ben eens benieuwd maar vrees het ergste voor deze film :doh:
Afbeelding
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Als The Hoff erin speelt ga ik hem kijken!!!! :lol: Nee ff serieus, vrees het ergste voor deze film. Zelf vind ik het gebrek aan inspiratie en creativiteit...

Superman

Vermakelijke film maar daar is ook vrijwel alles mee gezegd. Typische amerikaanse superhelden film die qua niveau blijft hangen tussen batman/superman - Hulk/fantastisc 4. Niets verrassends, niets verbazends niets om eens goed voor te gaan zitten. Het is wat je ervan verwacht. Goed geschikt voor de zaterdagavond met de vriend/vriendin met een dikke zak chips op schoot.

Pirates of the Caribbean 2

Beetje laat met deze maargoed. Leuk vervolg op het iets leukere eerste deel. Vind het een uitstekende serie van Disney die ze ook geen windeieren heeft gelegd (deel 2 heeft immers al meer dan een miljard opgebracht). Wederom is Johnny Depp fantastisch in de rol van Captain Jack Sparrow en is Orlando Bloom toch weer een beetje een mietje. (Legolas was naar mijn mening nogsteeds zijn stoerste rol, en zelfs daar was hij de meest vrouwlijke van de 3). Schitterende special effects met een apart open einde waardoor ik wel weer erg benieuwd ben naar het derde deel.

Films waar ik in ieder geval naar benieuwd naar ben zijn:

Saw 3: Ik had geen hoge verwachtigen van deel 2 maar die bleek stukken beter dan verwacht, dus deel 3 zal me ook wel kunnen amuseren.

Transformers: Na het hebben gezien van de teaser op de website ben ik uitzonderlijke nieuwsgierig naar dit gewaagde project. Een film die valt of staat bij de special effects, die ik na de (ietwat onduidelijke maar daardoor deste gavere) teaser absoluut het voordeel van de twijfel geef...

Jurassic Park 4: Steven Spielberg bemoeit zich hier weer mee en grote veranderingen in de formule zijn aangekondigd, ben benieuwd.

Halo: Verfilming van de bekende game-reeks door niemand minder dan Peter Jackson (LOTR, KingKong) die duidelijk van een uitdaging houdt. Welke game is er immers goed verfilmd? Doom? Tomb Raider? Dacht 't nie...

Spiderman 3: Het laatste en waarschijnlijk donkerste deel van de serie. Mag ook wel naar mijn mening. Hoop dat het Amerikaanse gehalte wat gezakt is in dit deel en dat het wat meer op Batman Begins gaat lijken.
Laatst gewijzigd door hanzjepanzje op wo 04 okt 2006 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

Bracer schreef:Hmmm is dat een Koenigsegg als nieuwe KITT? :|
Ben eens benieuwd maar vrees het ergste voor deze film :doh:
Het lijkt er wel op, kunnen ze het beter Kneute Rieder (mijn interpretatie van het Zweeds) noemen. Wie weet zien we ook nog David Hasselhof er in met een looprekje dan natuurlijk :wink:
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Als The Hoff erin speelt ga ik hem kijken!!!! :lol: Nee ff serieus, vrees het ergste voor deze film. Zelf vind ik het gebrek aan inspiratie en creativiteit...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Transformers: Na het hebben gezien van de teaser op de website ben ik uitzonderlijke nieuwsgierig naar dit gewaagde project. Een film die valt of staat bij de special effects, die ik na de (ietwat onduidelijke maar daardoor deste gavere) teaser absoluut het voordeel van de twijfel geef...
Als ze die reclame bobo's van de Citroen vragen hoe die het doen komt het zeker goed 8)
fish88

Bericht door fish88 »

Net terug van Jackass 2. Man wat kan je zeggen van die film :lol: .

Ze hebben de jaren pauze goed gebruikt kan ik iig zeggen. Mijn lachspieren zijn goed getrainf voor deze maand iig :mrgreen:
Jurassic Park 4: Steven Spielberg bemoeit zich hier weer mee en grote veranderingen in de formule zijn aangekondigd, ben benieuwd.
Mijn lievelings films :shock: Wanneer komt hij?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Gister naar zwartboek geweest. Zeker een uitstekende Nederlandse film. Goed verhaal met veel complotten en onverwachtse wendingen. Je kon ook duidelijk weer zien dat het hier een echte Nederlandse film betreft, want er zijn ook weer tal van blote konten te zien :doh:

Zeker een aanrader als je van het genre oorlog houdt. :thump_up:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Bij de intri ook nog een paar leuke trailer gezien. Onderstaande trailer was gewoon te hilarisch voor woorden een film die ik ook zeker wil zien binnenkort : Borat

http://movies.yahoo.com/feature/borat.html
coolpappa04

Ricardo schreef:Bij de intri ook nog een paar leuke trailer gezien. Onderstaande trailer was gewoon te hilarisch voor woorden een film die ik ook zeker wil zien binnenkort : Borat

http://movies.yahoo.com/feature/borat.html
deze trailer is super!!ik lag plat van het stuk met de feministen :D :lol: :lol: :doh:
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

'Matrix'-broers gaan weer filmen

De broers Larry en Andy Wachowski, die wereldberoemd werden met de bioscoopkraker The Matrix, gaan weer een film maken. Ze gaan de cult cartoonserie Speed Racer van de Japanner Tatsuo Yoshida bewerken voor het witte doek, meldde het Amerikaanse filmblad Variety woensdag.

Speed Racer gaat over de avonturen van een jonge coureur en zijn sensationele racewagen. De opnames beginnen volgend jaar en de film komt in 2008 in de bioscoop. De Wachowski's zullen weer gebruik maken van de diensten van de beroemde filmmaker Joel Silver, die hen ook bij de productie van de The Matrix hielp.
http://www.speedracer.com/

Ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken :lol:
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Ik ben maandag naar Click geweest, normaal ben ik niet van de Komedie's in de bioscoop, maar we wilden er even uit en verder draaide er niet veel soeps. Dus deze maar gezien.

Ik moet zeggen, hij is wel heel erg grappig. Vooral met zo'n zaal vol mensen die allemaal lachen is het erg amusant.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
coolpappa04

Markopolo schreef:
'Matrix'-broers gaan weer filmen

De broers Larry en Andy Wachowski, die wereldberoemd werden met de bioscoopkraker The Matrix, gaan weer een film maken. Ze gaan de cult cartoonserie Speed Racer van de Japanner Tatsuo Yoshida bewerken voor het witte doek, meldde het Amerikaanse filmblad Variety woensdag.

Speed Racer gaat over de avonturen van een jonge coureur en zijn sensationele racewagen. De opnames beginnen volgend jaar en de film komt in 2008 in de bioscoop. De Wachowski's zullen weer gebruik maken van de diensten van de beroemde filmmaker Joel Silver, die hen ook bij de productie van de The Matrix hielp.
http://www.speedracer.com/

Ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken :lol:
speedracerAfbeelding
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Gister naar Borat geweest. Meestal als je je veel voorstelt van een film blijken alle leuke stukjes al in de trailer te zitten of valt het gewoon tegen. Nu had ik de trailer al gezien en ook wat optredens van Borat bij bv Jensen etc. Dus ik zat er eigenlijk met de verwachting dat het meer van hetzelfde zou worden.

Maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Met de minuut wordt het erger, de hele zaal was onrustig en ik heb serieus geen 2 minuten aan elkaar verveeld bij deze film. Tijdens de pauze dacht ik dat ik nu alles wel gezien had maar na de pauze gooien ze gewoon weer een schep er boven op. Ongelooflijk. Het karakter Borat is absurd maar de grens tussen wat echt is en wat gespeeld om het karakter heen is enorm dun. Ik snap ook niet dat Kazachstan moeite heeft met deze film en niet Amerika. Want als er een volk dom neer gezet wordt dan zijn zij het wel...

Ik zal verder niks over de film verklappen maar ik raad aan deze snel in de bios te gaan kijken zonder dat je er teveel over gehoord hebt want dan is het verrassingseffect het best. En geloof mij als ik zeg dat je voor een heftig ritje gaat zitten. :worshippy: Ik heb nog nooit een zaal zo gek zien worden tijdens een film.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Hulk keert terug op witte doek

De stripheld The Incredible Hulk keert terug op het witte doek. Dat heeft het showbizzblad Variety dinsdag op zijn website gemeld. Stripuitgever Marvel wil de film in de zomer van 2008 uitbrengen.

Volgens Variety wil Marvel zich met de nieuwe film distantiëren van een rolprent uit 2003 van Ang Lee, waarin de Australiër Eric Bana de hoofdrol speelde. Die verfilming was onder de liefhebbers geen succes.

In het verhaal van de Hulk staat de wetenschapper Bruce Banner centraal. Banner kan door een ongeluk in een laboratorium veranderen in een groen monster dat alles kapot maakt wat op zijn pad ligt. In een in de jaren tachtig populaire televisieserie werd Bruce Banner gespeeld door de acteur Bill Bixby, zijn alterego Hulk door Lou Ferrigno.
Ben benieuwd, die vorige was zo nep, dat droop er gewoon vanaf, hopelijk wordt deze een stuk beter :D
Plaats reactie