ik vind dit wel een hele mooie afficheRicardo schreef:img432.imageshack.us/img432/4903/kr20081sx0.jpg
Om nu alle oude koeien uit de sloot te halen

als de film ook zo goed is?

ik vind dit wel een hele mooie afficheRicardo schreef:img432.imageshack.us/img432/4903/kr20081sx0.jpg
Om nu alle oude koeien uit de sloot te halen
Als ze die reclame bobo's van de Citroen vragen hoe die het doen komt het zeker goedTransformers: Na het hebben gezien van de teaser op de website ben ik uitzonderlijke nieuwsgierig naar dit gewaagde project. Een film die valt of staat bij de special effects, die ik na de (ietwat onduidelijke maar daardoor deste gavere) teaser absoluut het voordeel van de twijfel geef...
Mijn lievelings filmsJurassic Park 4: Steven Spielberg bemoeit zich hier weer mee en grote veranderingen in de formule zijn aangekondigd, ben benieuwd.
deze trailer is super!!ik lag plat van het stuk met de feministenRicardo schreef:Bij de intri ook nog een paar leuke trailer gezien. Onderstaande trailer was gewoon te hilarisch voor woorden een film die ik ook zeker wil zien binnenkort : Borat
http://movies.yahoo.com/feature/borat.html
http://www.speedracer.com/'Matrix'-broers gaan weer filmen
De broers Larry en Andy Wachowski, die wereldberoemd werden met de bioscoopkraker The Matrix, gaan weer een film maken. Ze gaan de cult cartoonserie Speed Racer van de Japanner Tatsuo Yoshida bewerken voor het witte doek, meldde het Amerikaanse filmblad Variety woensdag.
Speed Racer gaat over de avonturen van een jonge coureur en zijn sensationele racewagen. De opnames beginnen volgend jaar en de film komt in 2008 in de bioscoop. De Wachowski's zullen weer gebruik maken van de diensten van de beroemde filmmaker Joel Silver, die hen ook bij de productie van de The Matrix hielp.
speedracerMarkopolo schreef:http://www.speedracer.com/'Matrix'-broers gaan weer filmen
De broers Larry en Andy Wachowski, die wereldberoemd werden met de bioscoopkraker The Matrix, gaan weer een film maken. Ze gaan de cult cartoonserie Speed Racer van de Japanner Tatsuo Yoshida bewerken voor het witte doek, meldde het Amerikaanse filmblad Variety woensdag.
Speed Racer gaat over de avonturen van een jonge coureur en zijn sensationele racewagen. De opnames beginnen volgend jaar en de film komt in 2008 in de bioscoop. De Wachowski's zullen weer gebruik maken van de diensten van de beroemde filmmaker Joel Silver, die hen ook bij de productie van de The Matrix hielp.
Ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken
Ben benieuwd, die vorige was zo nep, dat droop er gewoon vanaf, hopelijk wordt deze een stuk beterHulk keert terug op witte doek
De stripheld The Incredible Hulk keert terug op het witte doek. Dat heeft het showbizzblad Variety dinsdag op zijn website gemeld. Stripuitgever Marvel wil de film in de zomer van 2008 uitbrengen.
Volgens Variety wil Marvel zich met de nieuwe film distantiëren van een rolprent uit 2003 van Ang Lee, waarin de Australiër Eric Bana de hoofdrol speelde. Die verfilming was onder de liefhebbers geen succes.
In het verhaal van de Hulk staat de wetenschapper Bruce Banner centraal. Banner kan door een ongeluk in een laboratorium veranderen in een groen monster dat alles kapot maakt wat op zijn pad ligt. In een in de jaren tachtig populaire televisieserie werd Bruce Banner gespeeld door de acteur Bill Bixby, zijn alterego Hulk door Lou Ferrigno.