Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Verschrikkelijk die Ferrari Wagens zoals Ferrari's en Porsches moet je niet "opleuken" die zijn al mooi genoeg van zichzelf.
Als je een "normale" auto gaat tunen (optisch) vind ik dat in de meeste gevallen nog wel mooi maar zulke wagens moet je met rust laten.
Boerke, ik denk dat het stylen van de buitenkant bedoeld. Tuning die je met het motorblok wat erin ligt Maar idd een porsche en een ferrari moet je niet gaan verbouwen want deze zijn van nature al heel mooi....En als je ze ze dan toch wil stylen doe dat dan niet met van die goedkope chrome zooi...dat ziet er echt niet uit
Gadverdamme Welke mongool komt er nou op het idee om een auto zo te verknallen, wat een debiele velgen zeg (Btw wie verkoopt ze en hoeveel vraagt hij voor deze troep?)
Idd helemaal mee eens Kwiebje, wat een rommel zijn deze wagens... Maarja als ik er even andere velgen onder moest zetten om ze dan voor $30 meer weer te kunnen verkopen, zou ik et wel doen, lekker makkelijk verdiend