Zou BBR echt deze code niet weten.......Curbstone Models schreef:ze hebben de productcode nodig om onderdelen te kunnen zoeken...
BBR durft hem dus al niet eens te versturen.. zo breekbaar is hij....

Bij deze dan na 30 seconden Googlen.
BBR PR12
Zou BBR echt deze code niet weten.......Curbstone Models schreef:ze hebben de productcode nodig om onderdelen te kunnen zoeken...
Ik blijf erbij, indien men zich de moeite doet om het model veilig te verpakken, dan is de kans zeer minimaal, dat er schade ontstaat.Curbstone Models schreef:
ze hebben de productcode nodig om onderdelen te kunnen zoeken...
Matt Modelautos schreef:Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.![]()
Er is een 1:20 Ferrari 2000: PR10, PR11 en PR12.
Ik moet je alleen eerlijk bekennen dat ik niet zou weten of er verschillen in zitten. (alleen dan dat het Ferrari F1 winnaar Australië, Japan en Maleisië is).
Jos schreef:het is in elk geval mooi nieuws dat BBR mee lijkt te werken, er is licht aan het einde van de tunnel!
Aangezien de meningen van Curb en Matt niet helemaal overeen komen wat betreft de oorzaak van de schade lijkt het me toch redelijk gevaarlijk om de verkoper meteen als schuldige aan te wijze. Echter als ik de verkoper was had ik een auto van 180 euro toch wel wat zorgvuldiger ingepakt...
Franx schreef:Maar als het 'in' de vitrine gebeurt was tijdens transport moeten er ook lak/decal-schilfers in die vitrine hebben gelegen... er mist behoorlijk wat lak her en der...
Mijn vermoeden is ook dat ie gestuiterd is en daarna is verzonden met medeweten van de verzendpartij...
Nog een andere optie.... Verzending is geopende geweest en opnieuw verpakt door tussenpartij? Sporen van verschillend plakband e.d. op de doos?