Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een hele mooie auto! Paar jaar terug heb ik deze auto in het echt gezien in Engeland. Jesus wat is dat een machtig gezicht! Maar hele mooie aanwinst in de juiste kleur!
Zeker een lekker model.
Heb deze nu al een paar jaar, maar blijft erg gaaf.
Enig nadeel zijn de ophangingspunten van deuren en motocompartiment die fragiel zijn. Maar het model stamt dan uit 1996 geloof ik.
TVR freak schreef:Heel gaaf model, zou hem zelf ook nog wel eens willen hebben!
Btw, is deze veel geld waard?
De prijzen variëren erg hard, afhankelijk van de staat.
Ik heb de mijne gekocht voor €44 (moet doos, maar niet de orginele), maar in Hongkong staat er nog één voor €156.
Ik heb de mijne vrij goedkoop gevonden omdat McLaren verkeerd geschreven was en er geen schaal en fabrikant bijstond.
Deze staat hier al sinds begin september, maar ik heb de camera slechts vandaag tot mijn beschikking gehad en voor zeer korte tijd, dus foto's zijn niet zo goed als normaal: