Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Zojuist een leuke email gehad van Akbar v. Leeuwen.
Jawel deze:
Akbar van Leeuwen
Met de vraag wat de prijs is bij afname van 100 of 500 stuks......?
Dus als er partners interesse hebben in zijn emailadres.
Jawel deze:
Akbar van Leeuwen

Met de vraag wat de prijs is bij afname van 100 of 500 stuks......?
Dus als er partners interesse hebben in zijn emailadres.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op wo 15 nov 2006 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Mooi Matt, is bij jou trouwens de uitlaat van de Zendveldt ook veel groter als bij die van Bastiaans en Coronel
Daarmee bedoel ik de eindpijp zoals hij uit de bumper verschijnt. Die van Akbar heb ik nog niet, dus daar heb ik geen vergelijking mee.
Zo kreeg ik een e-mail van Wolf Henzler. (de man van de Porsche) hij vroeg of ik een paar orgineel gesigneerde handtekeningkaarten wou hebben. Nou daar zeg je geen nee tegen toch

Zo kreeg ik een e-mail van Wolf Henzler. (de man van de Porsche) hij vroeg of ik een paar orgineel gesigneerde handtekeningkaarten wou hebben. Nou daar zeg je geen nee tegen toch

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Bart schreef:Mooi Matt, is bij jou trouwens de uitlaat van de Zendveldt ook veel groter als bij die van Bastiaans en CoronelDaarmee bedoel ik de eindpijp zoals hij uit de bumper verschijnt. Die van Akbar heb ik nog niet, dus daar heb ik geen vergelijking mee.
Klopt i.d.d.
De eindpijp van Zentveldt én Akbar zijn dikker dan bij die van Bastiaans en Coronel.
Zal wel aan hun libido ligen....

Carpe Diem
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Voor werkelijk een prikkie iets leuks op de kop kunnen tikken:
Een ongebouwd resin kitje (1:43) van de Volvo 850 BTCC van Jan Lammers.

Een ongebouwd resin kitje (1:43) van de Volvo 850 BTCC van Jan Lammers.

Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op wo 15 nov 2006 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
117ayrton schreef::D matt daar zal je peterparker zeker jaloers mee maken kerel ,prachtige wagen trouwens ,ken iemand die daar 120 euro voor betaalde ,gemaakt wel te verstaan
Dan zal ik zéker niet klagen voor de slechts 17,00 euri die ik ervoor betaald heb.

Oké, ik moet hem dan wel nog zelf bouwen,......maar dat vind ik nou net het mooiste eraan, buiten het feit dat resin kitjes meestal super gedetailleerd zijn.
Carpe Diem
Matt Modelautos schreef:117ayrton schreef::D matt daar zal je peterparker zeker jaloers mee maken kerel ,prachtige wagen trouwens ,ken iemand die daar 120 euro voor betaalde ,gemaakt wel te verstaan
Dan zal ik zéker niet klagen voor de slechts 17,00 euri die ik ervoor betaald heb.![]()
Oké, ik moet hem dan wel nog zelf bouwen,......maar dat vind ik nou net het mooiste eraan, buiten het feit dat resin kitjes meestal super gedetailleerd zijn.