Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Rijdt John Bosch nog ergens? Weet dat hij na zijn GT1 team iets met historische Ferrari's deed, maar niet veel meer van vernomen.
John rijdt met Gormley de Horneland rally binnenkort , haalt daarvoor zijn Lancia S4 groep B even uit de schuur !
Dan zal ik 26 en 27 februari maar eens gaan kijken,......hoef er gelukkig niet ver voor te rijden.
Ik zie helaas geen John Bosch in de deelnemerslijst staan. Wél Michael Oprey zag ik zojuist.
Zal er eens wat foto's en handtekeningen gaan proberen te scoren.
De Corvette C6R GT1 van Xavier Maassen (Yan Clairay (F) Julien Jousse (F) uit de 24 uur van Le Mans 2009.
Ze werden er 16de mee. Het 1:43 model is werderom van Spark.
johan4 schreef:En tweede in hun klasse!! Erg mooi model. Prijkt hier ook op de plank.
Gr Johan
tja, was ook niet moeilijk 2de in hun klasse worden, er zijn er maar 3 gefinnished in de GT1 ... (van de 6 gestart)
(na uitval van de 2de fabrieks Corvette naar het einde toe en de Aston die veel problemen kende en 3de werd))
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
exit schreef: Nice model, moet ik eens maken in 1/18
johan4 schreef:En tweede in hun klasse!! Erg mooi model. Prijkt hier ook op de plank.
Gr Johan
tja, was ook niet moeilijk 2de in hun klasse worden, er zijn er maar 3 gefinnished in de GT1 ... (van de 6 gestart)
(na uitval van de 2de fabrieks Corvette naar het einde toe en de Aston die veel problemen kende en 3de werd))
Ben ik met je eens, maar je moet die 24 uur wel "even" uitrijden. Ze hadden de boel dus beter voormekaar als de rest ( behalve de #1 dan .)
Dat is weer een pareltje van spark Het witte kleurtje staat hem heel goed
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Matt Modelautos schreef:Dan zal ik 26 en 27 februari maar eens gaan kijken,......hoef er gelukkig niet ver voor te rijden.
Ik zie helaas geen John Bosch in de deelnemerslijst staan. Wél Michael Oprey zag ik zojuist.
Zal er eens wat foto's en handtekeningen gaan proberen te scoren.
Neem een paar doosjes mee, altijd leuk een modelauto met de echte handtekening op het doosje