Mr. Dj M. --> 1:18 Porsche 550 Spyder + VW T1 Renntransporter + bonus!
- 911-Porsche
- Contacteer:
Re: Mr. Dj M. --> New: 1:12 Sunstar - Morris Minor Convertable!!
een super modelleke
en leuke kast ook zulle
en leuke kast ook zulle

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Leuk model MrDjM, idd jammer van de gebreken, hoop dat alles goed komt!
Ook je gescoorde kast voor de MG's is goed

Ook je gescoorde kast voor de MG's is goed

Dat is een mooi model zeg. Die details zijn om te
Dat dak werkt een stuk beter dan die kyosho CLK van je
Gaaf ook werkende ramen
Gereedschap ook tof. Dakje van leer?

Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
- Mr. Dj M.
Thanks all voor de reply's en ja kennelijk hebben ze de engelse kwaliteit willen namaken
nee maar even serieus, het is natuurlijk niet goed en dus ben ik erg blij met de snelle reply van Sunstar. Ze sturen me nieuwe scharnieren op
Plusje voor Sunstar
@Scapa: Ja dat is zeker een stuk beter als dat gare CLK dak haha, en het kunstof ruitje blijft ook beter in shape ondanks het open en dicht doen. Weekmakers hebben ze er namelijk genoeg in gestopt, dat ruitje is echt super "zacht"! en ja het dak is van leer
@Tom: Wat was er bij jou allemaal mis mee? Ik heb er in ieder geval wel de normale prijs voor betaald, maar op ebay gingen ze nieuw inc verzenden voor meer weg, dus ben tevreden met de prijs. Sowieso is de Minor niet duur in vergelijking met de nieuwere 1:12's van Sunstar, duidelijk een gevalletje introductie als je het mij vraagt. Maar ook over het hele gamma is Sunstar in 1:12 een koopje als je ziet wat de AA's normaal moeten kosten.

@Scapa: Ja dat is zeker een stuk beter als dat gare CLK dak haha, en het kunstof ruitje blijft ook beter in shape ondanks het open en dicht doen. Weekmakers hebben ze er namelijk genoeg in gestopt, dat ruitje is echt super "zacht"! en ja het dak is van leer

@Tom: Wat was er bij jou allemaal mis mee? Ik heb er in ieder geval wel de normale prijs voor betaald, maar op ebay gingen ze nieuw inc verzenden voor meer weg, dus ben tevreden met de prijs. Sowieso is de Minor niet duur in vergelijking met de nieuwere 1:12's van Sunstar, duidelijk een gevalletje introductie als je het mij vraagt. Maar ook over het hele gamma is Sunstar in 1:12 een koopje als je ziet wat de AA's normaal moeten kosten.
- mercedes fan
ondanks de gebreken een fantastisch autotje 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Mr. Dj M.
Re: Mr. Dj M. --> Verwacht weer een flink rijtje:D
Nou de scharniertjes zijn aangekomen en ze hebben er zelfs vier gestuurd! Al heeft dat waarschijnlijk meer met de weet van de kwaliteit te maken als met klantvriendelijkheid
Binnenkort als ik eens tijd heb ze maar instaleren
Nou binnenkort nog meer nieuws, niet goed voor de portomonee maar dat is een ander verhaal
Reeds binnen is de 996 Gt3 Rs, stond al lang op de ja ik moet die toch wel hebben lijst, maar ja aangezien je al twee van de Rs'en hebt van de generatie erna stel je dat dan toch uit. Net besteld zijn een zwarte Smart Roadster Coupé van Kyosho, een witte Fiat 124 Spider van SunStar en een blauwe 2006 Subaru Impreza. Ben benieuwd wanneer die er zullen zijn, maar verwacht wel aan het einde van de komende week
Zou ik trouwens nog bijna vergeten, binnenkort met dank aan Yordy nog wat tuningsobjecten, een 350Z cabrio en een GT-R 35, beide zonder wielen maar dat komt goed. De 350Z gaat in ieder geval de stoelen doneren aan mijn zilvere cabrio die al sinds de aankoop hard om oranje stoelen schreeuwt
.

Binnenkort als ik eens tijd heb ze maar instaleren

Nou binnenkort nog meer nieuws, niet goed voor de portomonee maar dat is een ander verhaal

Reeds binnen is de 996 Gt3 Rs, stond al lang op de ja ik moet die toch wel hebben lijst, maar ja aangezien je al twee van de Rs'en hebt van de generatie erna stel je dat dan toch uit. Net besteld zijn een zwarte Smart Roadster Coupé van Kyosho, een witte Fiat 124 Spider van SunStar en een blauwe 2006 Subaru Impreza. Ben benieuwd wanneer die er zullen zijn, maar verwacht wel aan het einde van de komende week

Zou ik trouwens nog bijna vergeten, binnenkort met dank aan Yordy nog wat tuningsobjecten, een 350Z cabrio en een GT-R 35, beide zonder wielen maar dat komt goed. De 350Z gaat in ieder geval de stoelen doneren aan mijn zilvere cabrio die al sinds de aankoop hard om oranje stoelen schreeuwt

- Mr. Dj M.
Re: Mr. Dj M. --> Binnenkort een boel 1:18 nieuws!
Nou de nieuwe wagens zijn binnen, vanavond hoop ik alle foto's 

- Mr. Dj M.
Nou alvast een sneak preview
Porsche 996 Gt3 Rs

Fiat 124 Spider
(Aan dit model nog even wat werk gehad om hem te krijgen zoals hij er nu bij staat, maar dat hoe en wat is voor later. Het is in ieder geval echt een heel goed model op detail gebied beter dan Autoart, maar de kwaliteitsstandaard blijft wel wat achter.)

Smart Roadster Coupé

Subaru Impreza Wrx Sti 2006

Porsche 996 Gt3 Rs

Fiat 124 Spider
(Aan dit model nog even wat werk gehad om hem te krijgen zoals hij er nu bij staat, maar dat hoe en wat is voor later. Het is in ieder geval echt een heel goed model op detail gebied beter dan Autoart, maar de kwaliteitsstandaard blijft wel wat achter.)

Smart Roadster Coupé

Subaru Impreza Wrx Sti 2006

- BasPlankgas
Mooie update 
ga je nog van die powco's (of hoe je dat ook schrijft:P) bestellen? Zo ja, zou ik wel willen weten wat je dr van vind:P
Bas

ga je nog van die powco's (of hoe je dat ook schrijft:P) bestellen? Zo ja, zou ik wel willen weten wat je dr van vind:P
Bas
Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
- Mr. Dj M.
Thanks Bas, ja ik ga d'r zeker naar kijken. De witte Focus CC wil ik in ieder geval doen. Die is goed updatebaar op detail niveau voor zover ik dat heb gezien. Ook kwam ik op ebay nog een Focus St tegen op ebay, die is ook wel erg vet en ja dan kan je opzich ook het rijtje best aanvullen
, maar dat wordt natuurlijk beetje prijzig dus dat doen we maar niet
De Mondeo zou ik denk ik laten staan trouwens, die blauwe is wel vet qua kleur, maar er is een veel mooiere china dealer editie! (al is dat een versie zonder sport trim...)

De Mondeo zou ik denk ik laten staan trouwens, die blauwe is wel vet qua kleur, maar er is een veel mooiere china dealer editie! (al is dat een versie zonder sport trim...)
- BasPlankgas
Ok, die mondeo laat ik dan maar zitten;)
Maar hoe wil je dan die details gaan updaten?
Maar hoe wil je dan die details gaan updaten?
Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
- maikel
Gave aanwinsten, vooral die Porsches 

Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
- FordMustangGT
Dat ziet er zeer goed uit Mr Dj M, aardig wat aanwinsten, en zoals we van je kunnen verwachten kom je vast met nog uitgebreide photoshoots