Altijd leuk dat er een nederlander in de F1 rijdt. Maar denk niet dat je als coureur bij een team als HRT wil rijden. Als er een aap met 10 mln komt ben je zo je plaats kwijt. Albers reed overigens strakke tijden op Le Mans. Dit even ter zijde.TestaRossa schreef:Er is natuurlijk al sprake van geweest dat Albers 3e/reserverijder zou worden bij HRT.
Persoonlijk zou ik het wel gaaf vinden om Albers weer in de F1 te zien (kom maar met de reacties)
MAAR, het zuigt dat die Yamamoto een racezitje bemachtigd ten koste van Senna. Echt, die Hongaarse tandarts van een Kolles staat wat mij betreft op gelijke hoogte met Briatore wat betreft zijn soms nogal verrassende keuzes. Onvoorspelbaar en dus "gevaarlijk".
Ben benieuwd naar de beweegredenen van HRT, zal inderdaad wel met centen te maken hebben.
OF het moet zo zijn dat Senna over is gestapt naar een ander team als vervanging van een andere rijder......maar dat zal haast wel niet!!
Dan hadden we hem al in de 1e vrije training die zojuist is afgelopen moeten zien.....
Formule 1 2010
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Formule 1 2010
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
Mijn verzameling:
Alsjeblieft geen Albers!!
Omhooggevallen snotkoker.....
Dan liever Doornbos ofzo, maar die zie ik liever in een beter team.

- TestaRossa
- Contacteer:
*UPDATE*
(bron: f1.gpupdate.nl)
Yamamoto vervangt Senna alleen in Engeland
Bruno Senna zal dit weekend niet in actie komen voor het team van Hispania. Dat maakte de renstal middels een persbericht bekend op vrijdagmiddag in Silverstone. Sakon Yamamoto zal zijn vervanger zijn, maar Senna zal vanaf Hockenheim gewoon weer rijden.
Yamamoto is geen vreemde voor teambaas Colin Kolles. In 2007 werd de Japanner de vervanger van de ontslagen Christijan Albers bij het team van Spyker, destijd ook gerund door de Roemeense tandarts. De precieze reden voor de tijdelijke vervanging van Senna is niet helemaal duidelijk. Het team geeft aan dat ze Yamamoto ´een kans´ willen geven, maar het lijkt waarschijnlijker dat de oorzaak in de financièle hoek gezocht moet worden.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Tsja, ze blijven dus lekker op de vlakte met die verklaring. Blijft een vreemd verhaal...........
Yamamoto vervangt Senna alleen in Engeland
Bruno Senna zal dit weekend niet in actie komen voor het team van Hispania. Dat maakte de renstal middels een persbericht bekend op vrijdagmiddag in Silverstone. Sakon Yamamoto zal zijn vervanger zijn, maar Senna zal vanaf Hockenheim gewoon weer rijden.
Yamamoto is geen vreemde voor teambaas Colin Kolles. In 2007 werd de Japanner de vervanger van de ontslagen Christijan Albers bij het team van Spyker, destijd ook gerund door de Roemeense tandarts. De precieze reden voor de tijdelijke vervanging van Senna is niet helemaal duidelijk. Het team geeft aan dat ze Yamamoto ´een kans´ willen geven, maar het lijkt waarschijnlijker dat de oorzaak in de financièle hoek gezocht moet worden.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Tsja, ze blijven dus lekker op de vlakte met die verklaring. Blijft een vreemd verhaal...........

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Dit is allemaal een vrij makkelijk aanname aan mijn kant, maar toch.
Bruno hoefde niet te betalen voor een stoeltje. Als hij sponsoring zou vinden voor zichzelf zou dat zijn eigen inkomsten betekenen.
Dan zijn er of problemen op het financiële vlak bij het team, of er komt een rijder met een zak geld om 1 race te rijden of Bruno valt tegen. Of het is niet of, of, of. Het kan net zo goed en, en, en zijn.
Okay zijn auto icm met zijn helm laat wel het allermooiste plaatje zien. Maar in die auto alleen zou niemand potten kunnen breken.
Aan de andere kant, het talent van zijn oom heeft hij natuurlijk ook niet. Ayrton Senna was de beste die ooit een auto over een circuit heeft gejaagd. Dat zal ook wel wat te hoge verwachteingen hebben geschapen.
Kortom, Kolles, centjes, marketing, gebruiken van de naam, matige tot slechte wagen. Het zal allemaal wel verband houden met elkaar.

De plaatjes blijven wel fijn
Bruno hoefde niet te betalen voor een stoeltje. Als hij sponsoring zou vinden voor zichzelf zou dat zijn eigen inkomsten betekenen.
Dan zijn er of problemen op het financiële vlak bij het team, of er komt een rijder met een zak geld om 1 race te rijden of Bruno valt tegen. Of het is niet of, of, of. Het kan net zo goed en, en, en zijn.
Okay zijn auto icm met zijn helm laat wel het allermooiste plaatje zien. Maar in die auto alleen zou niemand potten kunnen breken.
Aan de andere kant, het talent van zijn oom heeft hij natuurlijk ook niet. Ayrton Senna was de beste die ooit een auto over een circuit heeft gejaagd. Dat zal ook wel wat te hoge verwachteingen hebben geschapen.
Kortom, Kolles, centjes, marketing, gebruiken van de naam, matige tot slechte wagen. Het zal allemaal wel verband houden met elkaar.

De plaatjes blijven wel fijn
- TestaRossa
- Contacteer:
De combo Senna/HRT levert idd wel het mooiste plaatje op. Dat wordt smullen straks met de Spark F1's.
Hieronder nog een stukje van Yamamoto.........het siert de beste man toch wel enigzins.
Yamamoto wil nog gesprek voeren met Senna
Donderdagmiddag hoorde Sakon Yamamoto pas dat hij dit weekend voor Hispania Racing moet racen. De Japanner had daarna nog niet tijd om met Bruno Senna, die zijn stoeltje moest afstaan, kunnen praten, maar is van plan dat nog wel te gaan doen.
“Normaal als je te horen krijgt dat je mag rijden, ben je erg blij. Ik was echter heel verbaasd. Ik moest me heel snel aanpassen en alle informatie binnenhalen die ik kon krijgen”, zei Yamamoto tegen de pers in Silverstone. “Ik probeerde me stap voor stap voor te bereiden zodat ik op zaterdag en zondag goed kan pushen.”
Hij denkt niet dat zijn relatie met Senna veranderd zal worden door de gebeurtenissen dit weekend, maar wil nog wel een gesprek voeren met de Braziliaan. “We hebben altijd een goede relatie gehad. Ik weet niet hoe hij er nu over denkt, daarom wil ik nog wel met hem praten”, aldus de Japanner. “Ik snap wel hoe hij zich moet voelen.”
Normaal ben ik niet zo van het knippen/plakken, excuses hiervoor. Wellicht zal het sporadisch nog eens voorkomen
Hieronder nog een stukje van Yamamoto.........het siert de beste man toch wel enigzins.
Yamamoto wil nog gesprek voeren met Senna
Donderdagmiddag hoorde Sakon Yamamoto pas dat hij dit weekend voor Hispania Racing moet racen. De Japanner had daarna nog niet tijd om met Bruno Senna, die zijn stoeltje moest afstaan, kunnen praten, maar is van plan dat nog wel te gaan doen.
“Normaal als je te horen krijgt dat je mag rijden, ben je erg blij. Ik was echter heel verbaasd. Ik moest me heel snel aanpassen en alle informatie binnenhalen die ik kon krijgen”, zei Yamamoto tegen de pers in Silverstone. “Ik probeerde me stap voor stap voor te bereiden zodat ik op zaterdag en zondag goed kan pushen.”
Hij denkt niet dat zijn relatie met Senna veranderd zal worden door de gebeurtenissen dit weekend, maar wil nog wel een gesprek voeren met de Braziliaan. “We hebben altijd een goede relatie gehad. Ik weet niet hoe hij er nu over denkt, daarom wil ik nog wel met hem praten”, aldus de Japanner. “Ik snap wel hoe hij zich moet voelen.”
Normaal ben ik niet zo van het knippen/plakken, excuses hiervoor. Wellicht zal het sporadisch nog eens voorkomen

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- fish88
Die meneer die een verschrikkelijk seizoen had in IRL vorig jaar, en die nu niks voor elkaar bokst in de Superleague?Driver-X schreef:Alsjeblieft geen Albers!!
Liever geen Nederlander als het tussen die 2 moet gaan.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
De race zelf was nog saaier dan de discussie over een Nederlander in de F1 hier. Maar wat een feestje weer.
Webber slaat weer een slag en maakt na afloop een duidelijke opmerking naar het team.
Button bevestigt dat er elk jaar niet meer in zit dan een enkele goede race. Hamilton reed een goede testrit achter de testrit van Webber. Jammer dat er niet meer in de Mac zat, de upgrade heeft weinig uitgehaald. Maar zolang alleen Webber er voor blijft is het goed.
Alonso heeft vandaag kunnen leren dat het niet veel zin heeft om de hand die je voert te bijten. Mansell plaatst hem netjes waar hij hoort.
Ferrari weer een slechte race. Beter beginnen ze met de wagen van volgend jaar.
Rosberg heeft Schumacher wederom volledig afgetroeft, ondanks dat hij zelf een rijder van niks is. Je zou toch gaan twijfelen aan die 7 kampioenschappen.
Je zou maar een duurbetaalde Schumachercollectie onder je bed hebben staan.
Of een (inmiddels onverkoopbare) Alonsocollectie in de garage naast je 22 jaar oude koelkast met kapotte rubbertjes en je naam niet meer kunnen verwijderen van de grootste Alonsofansite omdat je wijf een glas water over de klaptop gegooid heeft waar alle wachtwoorden in stonden.
Kortom, race van niks, maar zeker weer genieten.
Webber slaat weer een slag en maakt na afloop een duidelijke opmerking naar het team.

Button bevestigt dat er elk jaar niet meer in zit dan een enkele goede race. Hamilton reed een goede testrit achter de testrit van Webber. Jammer dat er niet meer in de Mac zat, de upgrade heeft weinig uitgehaald. Maar zolang alleen Webber er voor blijft is het goed.
Alonso heeft vandaag kunnen leren dat het niet veel zin heeft om de hand die je voert te bijten. Mansell plaatst hem netjes waar hij hoort.

Ferrari weer een slechte race. Beter beginnen ze met de wagen van volgend jaar.

Rosberg heeft Schumacher wederom volledig afgetroeft, ondanks dat hij zelf een rijder van niks is. Je zou toch gaan twijfelen aan die 7 kampioenschappen.

Je zou maar een duurbetaalde Schumachercollectie onder je bed hebben staan.

Kortom, race van niks, maar zeker weer genieten.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Jolly Club
Zou bijna Webber de titel gaan gunnen, de manier waarop 'ie de duidelijk aanwezige voorkeur voor 'de Vinger' aan de kaak stelt is erg grappig om te zien. De draaijerige antwoorden van Vettel en Horner na afloop op BBC waren lachwekkend slecht geacteerd.
Voor de rest niets wat het herinneren waard is, behalve dan het glorieuze optreden van die oude, Britsche legende....
Juist, die staande ovulatie voor Sir Stirling was geheel op zijn plaats !

Voor de rest niets wat het herinneren waard is, behalve dan het glorieuze optreden van die oude, Britsche legende....
Juist, die staande ovulatie voor Sir Stirling was geheel op zijn plaats !

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Ferrari10flrb
- Contacteer:
Zeker wel een leuke race.
Er zijn momenteel gewoon geen Nederlandse coureurs goed genoeg voor de f1. Ook vd Garde niet die ondanks een goede auto en een topteam het weer behoorlijk liet afweten toen het er op aan kwam.
Alonso gewoon volgens de regels gestraft. Maar ja dat zijn FIA regels. Massa weer gewoon zeer matig.
Rosberg had mazzel dat Kubica en Alonso door omstandigheden terugvielen. Kobeyashi weer goed. En Williams laat zien dat men nog steeds goed auto's kan ontwikkelen. Philips moet het budget maar eens flink verhogen
Schumacher gaat dezelfde kant op als Armstrong, tenzij Mercedes volgend jaar een op maat gemaakte auto voor hem weet te bouwen.
Er zijn momenteel gewoon geen Nederlandse coureurs goed genoeg voor de f1. Ook vd Garde niet die ondanks een goede auto en een topteam het weer behoorlijk liet afweten toen het er op aan kwam.
Alonso gewoon volgens de regels gestraft. Maar ja dat zijn FIA regels. Massa weer gewoon zeer matig.
Rosberg had mazzel dat Kubica en Alonso door omstandigheden terugvielen. Kobeyashi weer goed. En Williams laat zien dat men nog steeds goed auto's kan ontwikkelen. Philips moet het budget maar eens flink verhogen
Schumacher gaat dezelfde kant op als Armstrong, tenzij Mercedes volgend jaar een op maat gemaakte auto voor hem weet te bouwen.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
Mijn verzameling:
Mijn verzameling:
-
- Moderator
- 1:18 24/7
Ze hebben het gelijk geroepen. Ze wisten dus direct, zonder te investigaten by de stewards, dat het niet in de haak was? Laat dat investigaten bij the stewards dan in de toekomst maar achterwege, gewoon gelijk een beslissing nemen op basis van je intuïtie! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Jolly Club
Weer een vermoeiende off-track discussie... net als in Monaco wordt een race-actie op de baan om 1 positie vernaggeld door een buitenproportionele straf die tig plaatsen verlies oplevert. Roept alleen maar weer de vraag op hoe Hamilton er in Valencia zo makkelijk vanaf kwam.
Ik kan de heren maar één advies geven, en dat is hetzelfde wat ik al sinds Adelaide 1994 tegen Damon Hill zeg: "Had nou even gewacht ...
"
Levert echte races op... in de koningsklasse
Ik kan de heren maar één advies geven, en dat is hetzelfde wat ik al sinds Adelaide 1994 tegen Damon Hill zeg: "Had nou even gewacht ...

Levert echte races op... in de koningsklasse

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Deze race beter op TT kunnen kijken want daar had hij waarschijnlijk spannender geweest. Maar goed. Met de winst van Ferrari was er deze race zelfs niks leuks voor mij te ontdekken. Maar voor het kampioenschap is het wel goed. Jammer dat Webber niet voldoende kon aanhaken.
Oude tijden herleven bij Ferrari, al hadden ze deze keer tenminste een fatsoenlijke reden in tegenstelling tot de race in Oostenrijk. Prachtig om het gedrag van Alonso te zien na het krijgen van P1. Wat een ventje. Als hij kampioen zou worden staat hij aan het einde van het seizoen weer te roepen dat niemand hem geholpen heeft en hij alles aan zichzelf te danken heeft.
Wat ben ik blij dat Hamilton die loser bij Mclaren in zijn eerste jaar voldoende voor schut heeft weten te zetten om hem naar Ferrari te kegelen. Past goed in het team daar.
Credits voor Domenicali die wel komt verantwoorden voor de BBC camera.
Oude tijden herleven bij Ferrari, al hadden ze deze keer tenminste een fatsoenlijke reden in tegenstelling tot de race in Oostenrijk. Prachtig om het gedrag van Alonso te zien na het krijgen van P1. Wat een ventje. Als hij kampioen zou worden staat hij aan het einde van het seizoen weer te roepen dat niemand hem geholpen heeft en hij alles aan zichzelf te danken heeft.

Wat ben ik blij dat Hamilton die loser bij Mclaren in zijn eerste jaar voldoende voor schut heeft weten te zetten om hem naar Ferrari te kegelen. Past goed in het team daar.

Credits voor Domenicali die wel komt verantwoorden voor de BBC camera.

Laatst gewijzigd door St. Paul op zo 25 jul 2010 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016

-
- Moderator
Mooi op de biebiecee om te zien dat Domincalli er bij werd geroepen door Eddie Jordan.
Ik ga er van uit dat de liegende Domincalli en de leugenachtige Alonsa (net als Contandor, Xavi en Iniesta) nog wel een belletje en briefje krijgen van de FIA dat zij de punten en podium kwijt zijn.
Dus McLaren alsnog op 2 en 3 deze race.
Massa was wel duidelijk in de persconferentie
Op z'n Olav Mols " Bye, bye, zwaai, zwaai "
Ik ga er van uit dat de liegende Domincalli en de leugenachtige Alonsa (net als Contandor, Xavi en Iniesta) nog wel een belletje en briefje krijgen van de FIA dat zij de punten en podium kwijt zijn.
Dus McLaren alsnog op 2 en 3 deze race.
Massa was wel duidelijk in de persconferentie

Op z'n Olav Mols " Bye, bye, zwaai, zwaai "

- 1:18 24/7
Zou bijna een eenvoudige overwinning van Ferrari geworden zijn, gelukkig werd er op het laatst toch nog een of andere Italjaansche chaoot wakker om weer wat controverse te creëren! Teamorders is niets mis mee, maar als je weet dat het verboden is, moet je het gewoon niet doen!
Hoe zit die regel trouwens, mag het sowieso niet, of was het alleen in de laatste x rondjes verboten?
Hoe zit die regel trouwens, mag het sowieso niet, of was het alleen in de laatste x rondjes verboten?
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!