Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Guiloy heeft het rode prototype van de Mclaren F1 gemaakt en zou met raceversies van de Mclaren (oa. de Jacadi) komen. Ik zou juist die Jacadiversie graag willen hebben maar ik vind dat Guiloy te veel steken laat liggen dus koop ik hem niet ondanks dat ik geen andere keus heb. En dan hebben die Guiloys nog enigsinds de prijs naar de kwaliteit staan. Als ze de prijs van AA, Kyosho etc zouden hanteren zou ik lachend de winkel uit lopen. Zat anders mooi te koop op deze aardbol.
Maar er zijn ook verzamelaars die gaan voor compleetheid, zij zullen waarschijnlijk hoe dan ook die Elite's kopen, ook al vinden ze ze misschien tegenvallen. Hetzelfde verhaal als bij een hoop schumacherverzamelaars die sinds 1999 "verplicht" ieder jaar een partij Hotwheelsmodellen kochten om compleet te blijven. Maarja, dan hadden ze maar een andere verzamelrichting moeten kiezen .
Ik ga volledig akkoord met boerke. Ik verzamel ook ferrari's, maar ik heb nog geen enkele elite gekocht. Enkel de F40 is inderdaad een goed model, maar dan kies je natuurlijk voor de Kyosho.
Nu ben ik dus meer overgegaan op Porsche, er zijn genoeg modellen van die prachtig afgewerkt zijn en die de prijs waard zijn. Ik koop enkel nog Ferrari's van goede merken zoals BBR, CMC en Kyosho. Indien meer mensen dit zouden doen, zou HotWheels wel genoodzaakt zijn om de modellen beter te maken.
Wat vind ik slecht aan Elite modellen?
- De velgen zijn nooit goed, kijk maar naar de F430 en de 288GTO.
- De prijs is veel te hoog voor hetgene je krijgt.
- Het interieur ziet er altijd wat plastiek achtig uit.
- Er zitten geen ruiten in, of ze staan half open.
Hoe moeten ze het doen?
Zoals bijvoorbeeld de Porsche GT3 RS van autoart, die modellen zijn gewoon af.
Yep, hij is uiteraard veel te duur, maar ik heb hem toch maar besteld, ik vindt hem namelijk erg gaaf.
Montezemolo
Hopelijk komt hij er zeer snel aan, ik heb hem ook besteld en kan niet wachten tot hij hier in mijn kast staat. Hij is inderdaad veel te duur maar als ferrari en Schumacher fan een onmisbaar stuk in de verzameling. Hij vormt trouwens de link tussen mijn Schumacher verzameling en de rest van mijn Ferrari verzameling ( zo leg ik het ook uit tegenover mijn ouders ) Zou het nog lang duren eer hij verkrijgbaar is?