Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja op pagina 17 hou ik mijn complete collectie nauwgezet bij . Helaas zit mijn collectie nog steeds in dozen . Volgend jaar gaan we voor de vitrinekasten...
Ja op pagina 17 hou ik mijn complete collectie nauwgezet bij . Helaas zit mijn collectie nog steeds in dozen . Volgend jaar gaan we voor de vitrinekasten...
Mooi overzicht zo op pagina17 dan
echt een geweldige collectie heb je
Ik heb weer een nieuwe 'Dutch Drivers' update . Dit is er één waar ik al lang naar op zoek was voor een fatsoenlijke prijs . Eindelijk kan ik hem aan mijn collectie toevoegen .
2003:
P. Huisman - Porsche 911 GT3 Cup DeWalt Team Przo Porsche Supercup Limited Edition 1.344 pcs. [400 036220]
P. Huisman haalde in 2003 een 4e plaats in het Posche Supercup kampioenschap met deze Porsche van DeWalt Racing. Ik vind hem super .
2007:
J. Trulli - Toyota Showcar Limited Edition 1.008 pcs. [400 070082]
Trulli scoorde in in 2007 slechts 8 puntjes met een 6e plaats in de GP van USA als 'hoogtepunt'. In Japan zullen ze nog geregeld terugdenken aan het seizoen 2005 toen er 5 podiumplaatsen werden gescoord en Toyota als 4e eindigde bij de constructeurs. Wat is er daarna toch misgegaan .
En weer een nieuwe update . Helaas kon ik zaterdag niet naar Houten afreizen, zou voor de 1e keer gaan . Dan maar even achter Ebay om vlak voor tijd voor leuke bedragen een model te scoren .
Montoya wist na een matige seizoensstart waarbij hij ook nog 2 wedstrijden geblesseerd moest missen uiteindelijk 3 overwinningen en 2 poles te halen. Hij eindige het seizoen op een 4e plaats met 60 punten.
De verkoper op Ebay waar ik al veel modellen heb gekocht heeft helaas het model in een dealer verpakking gestuurd . Aangezien ik deze niet spaar is het model te koop
Laatst gewijzigd door mfoeken op zo 20 jul 2008 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Schumacher wist met deze auto slechts 1 podium (Australië) te scoren en 20 punten te verzamelen. Een 10 plaats in het WK van 2006 was zijn deel. Wel een mooie livery en contrast met z'n helm .