Greetz Richard
Bedankt, de GT40 is inderdaad prachtig.Die 2CV en Fulvia, zijn die van die italiaanse(?) Kioskenserie? Heb zelf ook getwijfeld om d'r 2 mee te nemen om d'r van 2 een te maken. Hoe is de kwaliteit? Rest mij nog te zeggen dat de GT40 d'r waanzinnig uit ziet, mooie klassieke kleurstelling
Klopt zijn modellen uit de Fabrri Quattroruote collection,een serie van 50 modellen waar bij elk model een boek is uitgebracht over het desbetreffende model,de eerste modellen die uitgebracht zijn in deze serie zijn het makkelijkst te vinden(eerste 10),denk dat die in grotere aantallen gemaakt zijn,maar sommige modellen zijn nu al bijna niet te vinden.F40F50ENZO schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties...
Bedankt, de GT40 is inderdaad prachtig.Die 2CV en Fulvia, zijn die van die italiaanse(?) Kioskenserie? Heb zelf ook getwijfeld om d'r 2 mee te nemen om d'r van 2 een te maken. Hoe is de kwaliteit? Rest mij nog te zeggen dat de GT40 d'r waanzinnig uit ziet, mooie klassieke kleurstelling![]()
Ze lijken inderdaad van een italiaande kioskenserie te zijn, de verpakking was echter zo slecht, die ligt al in de container....
Zoals Alfetta72 opmerkt waren de 2CV's niet geheel onbeschadigd, maar de Fulvia is onbeschadigd.
Ik wil van de eend een schuurvondst maken of wellicht krijgt hij een opknapbeurt in de diorama garage.....
De kwaliteit van de modellen is goed te noemen, leuke details, dus volgende keer niet twijfelen maar gewoon aanschaffen....
LEUK, bedankt voor deze info!!!alfetta72 schreef:Klopt zijn modellen uit de Fabrri Quattroruote collection,een serie van 50 modellen waar bij elk model een boek is uitgebracht over het desbetreffende model,de eerste modellen die uitgebracht zijn in deze serie zijn het makkelijkst te vinden(eerste 10),denk dat die in grotere aantallen gemaakt zijn,maar sommige modellen zijn nu al bijna niet te vinden.
http://www.edicolafabbri.it/Opere/Uscit ... pera=15214" onclick="window.open(this.href);return false;