Fiesta RS WRC Presentation 1:18 Minichamps
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Re: Bondracer's Ford Focus RS500 MC 1:43
Deze ziet er idd beter uit dan de 1:18 versie. Mooi model 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Lekker dikke RS Guy, voor zo'n klein autootje
Lijkt me idd een erg nette afwerking voor een 1:43. Ik heb zelf de 1:18 nog niet live gezien, dus kan ik niet oordelen.

Lijkt me idd een erg nette afwerking voor een 1:43. Ik heb zelf de 1:18 nog niet live gezien, dus kan ik niet oordelen.
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
Dank voor de reply's
Dan eindelijk de knoop doorgehakt en omdat er geen degelijke 1/18 Saleen S7 te vinden is geopteerd voor deze 1/12 Saleen S7 Twinturbo van Motormax
Voor de prijs bij één van onze sponsors van 59€ best een aardig model in metallic Yellow ...en natuurlijk gekocht omdat er een ouwe getrouwe Ford V8 block in zit

Dan eindelijk de knoop doorgehakt en omdat er geen degelijke 1/18 Saleen S7 te vinden is geopteerd voor deze 1/12 Saleen S7 Twinturbo van Motormax
Voor de prijs bij één van onze sponsors van 59€ best een aardig model in metallic Yellow ...en natuurlijk gekocht omdat er een ouwe getrouwe Ford V8 block in zit

- coolpappa04
Re: Bondracer's Saleen S7 Twinturbo 1;12
geweldige saleen guy, ik heb deze in 1/18 is special bordeau en moet toch wel zeggen dat de kleur alleen al waanzinnig is, dus deze 1/12 zal zeker de max zijn!!!! is een van de meest ondergewaardeerde supercars vind ik en ook één van de mooiste, weet je nog enkele jaren geleden op de beurs in essen toen we samen naar deze in 1:1 stonden te kwijlen in de supercars hal!!!!!!!

- Jaap
- Contacteer:
Sodemieter wat een enorm ding
Inderdaad mooi gedetailleerd ook. Ik heb de 1:18 van MotorMax, maar daar is inderdaad niet veel bijzonder veel werk in gestoken. Ik heb 'm overigens voor een ombouw dus dat wordt toch wel aangepast.
Wist trouwens niet dat er een Ford blok in lag

Wist trouwens niet dat er een Ford blok in lag

Geel staat deze S7 fantastisch.
Zelfs na 10 jaar blijft dit nog een mooie supercar.
Zelfs na 10 jaar blijft dit nog een mooie supercar.

- alain_1978
Ik wist helemaal niet dat de Saleen S7 er ook in 1:12 model bestaat. Weer iets bijgeleerd. Ziet er zeker niet slecht uit en zeker voor deze prijs.
De 1:18 is idd niet helemaal wat het moet zijn het blijft een mooie supercar.
Zou het kunnen dat de voorruit aan de linkerbovenzijde wat losstaat want ze zit precies niet tegen het frame?
Mooie update vind ik

De 1:18 is idd niet helemaal wat het moet zijn het blijft een mooie supercar.
Zou het kunnen dat de voorruit aan de linkerbovenzijde wat losstaat want ze zit precies niet tegen het frame?
Mooie update vind ik

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Goeie opmerking Alain , had het zelf nog niet opgemerkt
, ik heb ze terug op haar plaats geklikt , dank voor de melding 

Gave wagen zo'n Saleen, wordt ook best veel mee geraced. 

Wauw hé!
Super mooi model van de Saleen.
Goede prijs/afmeting verhouding ook haha.
Super mooi model van de Saleen.
Goede prijs/afmeting verhouding ook haha.
Dank heren
Inmiddels is de volgende ook alweer binnen meegebracht door Snef uit Houten waarvoor dank, de langverwachte Ford Fiesta XR2 van OTTO op 1:18 , supermooi modelletje al zeg ik hetzelf

Inmiddels is de volgende ook alweer binnen meegebracht door Snef uit Houten waarvoor dank, de langverwachte Ford Fiesta XR2 van OTTO op 1:18 , supermooi modelletje al zeg ik hetzelf

Laatst gewijzigd door Bondracer op zo 02 dec 2012 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- DaveysFlow