Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bij ons zijn dat steekjes en heb het nog niet na laten kijken eerlijk gezegd
We hebben het apparaat voor een leuke prijs gekocht en we hebben zo'n zelfde toestel al in gebruik voor ons bedrijf en die is nog nooit kapot gegaan. Dus verwacht dat deze ook heel lang mee zal gaan..
Zojuist is de grijze bugatti die ik besteld had hier aangekomen. Hier wat foto's:
Een review weet ik nog niet of die komt want eigenlijk is hij hetzelfde als de rode. En aangezien ik bijna aan mijn limiet zit wil ik er een ander model op plaatsen. Hopelijk vinden jullie de foto's mooi!!!
Een review weet ik nog niet of die komt want eigenlijk is hij hetzelfde als de rode. En aangezien ik bijna aan mijn limiet zit wil ik er een ander model op plaatsen. Hopelijk vinden jullie de foto's mooi!!!
Ik wilde graag beide kleuren omdat ik ze heel erg mooi vond. En eigenlijk zijn het twee aparte modellen met andere velgen. Daarom heb ik ze beiden gekocht. Maar het glimmen van de wielen van de rode valt echt mee naar mijn mening.