Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
B.A.Z. 10 schreef:zijn echt grappig die kleine poppetjes ik had ze vroeger ook,maar wist de waarde er toen nog niet van wat zijn die dingetjes voor die poppetjes
zittende bestuurders, maar ik denk niet dat jij ze ook had Baz, ze zijn nogal oud.
Kijk, hij heeft 'm al de winnende R8.
Top!
Ik ben vanavond op de RAI en zal 'm ook even scoren.
Ik was even bang dat je geen Le Mans e.d. maar spaarde, aangezien je helemaal in de ban van de Dinky's en andere klassiekers bent Maar hiermee heb je me weer gerustgesteld.
Jolly Club schreef:Mooie Audi Peter, heerlijke gevarieerde verzameling heb je
Wat zijn die zwarte blokjes links en rechts boven op de achtervleugel
Soort kleine extra vleugeltjes.
Eigenlijk niet De regels voor 2004 zijn wat veranderd als overstap naar de nieuw te introduceren P1 reglementen.
Eén ervan was dat de achtervleugels minder breed mochten zijn.
Audi en diverse anderen kozen ervoor om de bevestigingspunten e.d. niet te veranderen, maar alleen het werkzame daal van de achtervleugel kleiner te maken. De blokjes zijn dus eigenlijk gewoon een soort opvulstukjes tussen de dragers en de werkelijke vleugel.
Onderstaande foto heb ik de pitstraat van LM gemaakt van één van de Veloqx Audi's:
ha die peter hij is mij voor je hebt al de le mans winnaar van 2004 ,bravo en zoals mike al zei was ook al bang, dat je enkel nog maar dinky's kocht.goed zo
verkopen ze mooie wagens op de rai want ik ga zaterdag (hopen dat er nog wat mooie wagens overzijn). hoeveel koste die audi daar want die wil ik ook wel graag hebben
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
fish88 schreef:verkopen ze mooie wagens op de rai want ik ga zaterdag (hopen dat er nog wat mooie wagens overzijn). hoeveel koste die audi daar want die wil ik ook wel graag hebben
24 euro was ie daar, het was wel even zoeken naar de modelverkopers vond ik. Ze zitten in het midden van de hallen 1 t/m 8