de twee tezamen:

dan eerst het 'brilletje':

En de cabrio:

Enjoy!
Het klopt dat Sun Star net een tikkie mindere kwaliteit levert dan Danbury Mint, maar dat zie je dan ook terug in de prijs. De cabrio kap bijvoorbeeld sluit maar matig en schiet snel los. Kon niet echt een goede foto maken van het model met de kap dicht.Mr. Dj M. schreef:Sunstar bouwt tegenwoordig toch ook weer een boel moois!
Zelf heb ik de bril kever in het grijs met het schuifdak en ze hebben daarmee weer een mooi stuk afgeleverd. Echter als je het vergelijkt met dat Danburi Mint spul, met werkende verlichting, toeter etc, dan stelt het nog weinig voor. Dat zijn echt pronkstukken voor een verzameling en mogen zeker bij jou als 1:12 liefhebber niet ontbreken.
De zijruitjes van de gewone Kever kunnen helaas niet omlaag, daar werd ik nog een beetje mee gefopt toen ik hem kocht want de site waar ik hem bestelde zei dat het wel konalain_1978 schreef:2 prachtige Kevertjes. Veel details erop zo te zien. Ze zien er net echt uit.
Kunnen de zijruitjes bij de coupé ook naar beneden gedraaid worden of gaat dat alleen bij de cabrio?
Je hebt gelijk dat er weinig 1:12 modellen worden getoond op het forum maar ik denk dat de meeste er hier geen of heel weinig hebben.
Zelf heb ik er ook (nog) geen. Kan nog wel eens komen in de toekomst. Af en toe komt er hier op het forum toch eentje voorbij hoor.
In elk geval laat je hier een mooie update zien![]()
![]()