Chris001's collectie: update 13 feb, p30 RR Phantom Drophead Coupe Cabrio schaal 1:12

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
chris001

Re: Chris001's collectie: twee 1:12 VW Kevers p24

Bericht door chris001 »

Deze 1:12 modellen had ik nog niet laten zien op het forum: twee Sun Star modellen van de VW Kever, 1 cabrio en een gewone. Als liefhebber van 1:12 modellen (die veeeel te weinig op dit forum te zien zijn), deel ik graag de volgende foto's:

de twee tezamen:
Afbeelding

dan eerst het 'brilletje':
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de cabrio:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enjoy!
Mr. Dj M.
Schaal: 1:18

Re: Chris001's collectie: twee Sun Star 1:12 VW Kevers p24

Bericht door Mr. Dj M. »

Sunstar bouwt tegenwoordig toch ook weer een boel moois!
Zelf heb ik de bril kever in het grijs met het schuifdak en ze hebben daarmee weer een mooi stuk afgeleverd. Echter als je het vergelijkt met dat Danburi Mint spul, met werkende verlichting, toeter etc, dan stelt het nog weinig voor. Dat zijn echt pronkstukken voor een verzameling en mogen zeker bij jou als 1:12 liefhebber niet ontbreken. :thump_up:
NetForce84
Moderator

Bericht door NetForce84 »

2 prachtige kevertjes :thump_up:
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

2 hele mooie kevers,de brilkevers vind ik nog altijd het moois in 1/1.
Prachtige modellen die je aan je collectie hebt toegevoegd. :thump_up: :thump_up: :thump_up:

Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
goededag

Bericht door goededag »

2 erg mooie kevers. Zelf vind ik de bril mooier dan de cabrio, omdat ik het idee heb dat die kap achterop te hoog is. (of komt dat door de foto?)
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Echt een schitterende afwerking van Sunstar. : think: 1:12 modellen zijn prachtig, alleen zijn duur en nemen uiteraard ook heel veel ruimte in. :mrgreen:
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

2 prachtige Kevertjes. Veel details erop zo te zien. Ze zien er net echt uit.
Kunnen de zijruitjes bij de coupé ook naar beneden gedraaid worden of gaat dat alleen bij de cabrio?
Je hebt gelijk dat er weinig 1:12 modellen worden getoond op het forum maar ik denk dat de meeste er hier geen of heel weinig hebben.
Zelf heb ik er ook (nog) geen. Kan nog wel eens komen in de toekomst. Af en toe komt er hier op het forum toch eentje voorbij hoor.
In elk geval laat je hier een mooie update zien :worshippy: :drool: :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Nelis

Bericht door Nelis »

Mooie kevers, alstaat bij de cabrio de kap wat ver omhoog op de foto's. Kan deze nog verder naar beneden?
chris001

Bericht door chris001 »

Mr. Dj M. schreef:Sunstar bouwt tegenwoordig toch ook weer een boel moois!
Zelf heb ik de bril kever in het grijs met het schuifdak en ze hebben daarmee weer een mooi stuk afgeleverd. Echter als je het vergelijkt met dat Danburi Mint spul, met werkende verlichting, toeter etc, dan stelt het nog weinig voor. Dat zijn echt pronkstukken voor een verzameling en mogen zeker bij jou als 1:12 liefhebber niet ontbreken. :thump_up:
Het klopt dat Sun Star net een tikkie mindere kwaliteit levert dan Danbury Mint, maar dat zie je dan ook terug in de prijs. De cabrio kap bijvoorbeeld sluit maar matig en schiet snel los. Kon niet echt een goede foto maken van het model met de kap dicht. :( Ik vond deze modellen echter mooi genoeg om in mijn collectie op te nemen, en ben er erg blij mee. :)
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Voor een relatief beperkte prijs biedt Sunstar toch een mooie keuze aan: VW, Austin, Morris...
De keuze is moeilijk tussen deze twee: de gesloten versie overtuigt met zijn karakteristieke vorm terwijl de Cabriolet een veel zichtbaarder interieur heeft.
Afbeelding
chris001

Bericht door chris001 »

alain_1978 schreef:2 prachtige Kevertjes. Veel details erop zo te zien. Ze zien er net echt uit.
Kunnen de zijruitjes bij de coupé ook naar beneden gedraaid worden of gaat dat alleen bij de cabrio?
Je hebt gelijk dat er weinig 1:12 modellen worden getoond op het forum maar ik denk dat de meeste er hier geen of heel weinig hebben.
Zelf heb ik er ook (nog) geen. Kan nog wel eens komen in de toekomst. Af en toe komt er hier op het forum toch eentje voorbij hoor.
In elk geval laat je hier een mooie update zien :worshippy: :drool: :thump_up:
De zijruitjes van de gewone Kever kunnen helaas niet omlaag, daar werd ik nog een beetje mee gefopt toen ik hem kocht want de site waar ik hem bestelde zei dat het wel kon :x
chris001

Bericht door chris001 »

Bedankt weer voor alle leuke reacties. Binnenkort weer een update. :)
Bert

Bericht door Bert »

Leuke modellen. De bril heeft mijn voorkeur, want de kap op de cabrio is in mijn ogen een beetje lomp uitgevoerd.
Afbeelding
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Dat zijn een paar geweldige Kevers, erg mooi om ze op zo'n grote schaal te zien :worshippy:
Plaats reactie