Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
GulfPrideOil schreef:Heerlijk! Als ik die Corvette zie en die velgen denk ik meteen aan The A-Team 'k weet niet eens of het hetzelfde model als die van Face was, maar super
Face reed inderdaad ook een dergelijke Corvette
Model ziet er prima uit, beter dan sommige andere modellen van de JB-Collectie
Mijn vrouw had vandaag weer eens een cadeautje voor me. Deze Maserati komt ook uit de James Bond Collection en ik moet zeggen dat ik hem erg geslaagd vind. Toch wel één van de mooiere uit de serie, alleen jammer dat de kofferbak niet dicht kan. Ik kijk al uit naar de JB Diablo die over 2 weken komt.
Maserati Biturbo 425 '84 (Universal Hobbies)
Laatst gewijzigd door Bien op wo 02 sep 2009 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Van het merk Hillman had ik nog nooit gehoord, tot ik deze Avenger Tiger tegen kwam. Het is nr. 3288 uit een gelimiteerde serie van 3460. Ik vind het een heel leuk model, het straalt echt een 70's sfeer uit. Zoals je op de foto's ziet ben ik bezig met een nieuw diorama, dit post ik binnenkort in het diorama onderdeel. Enjoy...
Ik heb lang geleden een Avenger 2-deurs gehad (achterwielaandrijver met starre achteras en 2 dubbele webers, je bleef tegensturen )Daar heb ik nooit een model van kunnen vinden, maar deze wil ik graag in de kast hebben
Zeker overduidelijk de seventies
Merk kende ik ook niet, ik zou zeggen dat het iets Opel achtig is. Dus een Europeaan met Amerikaanse trekjes. Zeer top deze aanwinst en je foto's op zo'n parkeerplaats achtig diorama, dat blijft leuk