Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef:Voor het eerst dat ik hem zie. Ziet er goed uit.
Jaap schreef:Ja voor mij hetzelfde. Mooi hoor
Dit is een van de 11 Special Editions die zijn gemaakt door Ertl.
Dat zijn modelauto's die als Fast and Furious zijn uitgebracht maar niet in de films voor kwamen.
Sommige van deze zijn dan ook maar heel beperkt gemaakt en dus ook erg zeldzaam en duur.
Hier bij mij in de buurt is er een Mitsubishi garage waar de eigenaar zelf een Eclipse heeft.
Hij ziet er wel meer standaard uit en ik vind het best wel een geslaagde auto.
Knap dat je dit model gevonden hebt. Is zeldzaam denk ik.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Nelis schreef:Erg appart model met deze kleuren. Het lijkt wel of de vleugel achterstevoren zit...?
Je hebt inderdaad gelijk, dat was mij (en ik geloof Jeffrey ook niet) nog niet eens opgevallen.
Kijk ook maar in mijn topic waar de spoiler er anders op zit: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... &start=450" onclick="window.open(this.href);return false;
De strakke skyline! En in de achtervolging 'the police'
Hoe meer fast en furious collecters er ook zijn vind het steeds fijn deze tuners opnieuw te bewonderen!