Mijn collectie - topic non-actief, geen foto's van updates meer
- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
Re: MitsuGalant's Collectie (geen update, wel foto's, BMW M5
Een hele mooie beemer is dit,een mooie aanvulling voor je collectie.
Greetz
Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
- Ferrarifan
- Contacteer:
prachtige BMW 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Pfoe,wat een fraaie bak! 

Seems you haven´t bought nothing in the past times.
Hope you did not lost the interesst in our beautifull hobby
Hope you did not lost the interesst in our beautifull hobby

Bye
Faultier
Faultier
- MitsuGalant
Re: MitsuGalant's Collectie (hier ben ik weer!)
Hallo iedereen, na een lange tijd geen nieuwe modellen te hebben aangeschaft, kan ik hier hopelijk snel weer wat plaatsen. Afgelopen jaren is er toch wel het een en ander gebeurd.
Mijn vriendin kreeg gezondheidsproblemen (en dat gaat toch echt voor mijn hobby), zelf ook niet echt lekker in mijn vel gezeten, vakantietje geboekt tussendoor, en gewoon even geen financiële ruimte voor de toch al snel in prijs gestegen modelauto's.
Alles weer een beetje op de rit gezegd, en met toestemming van mijn lieftallige vriendin toch maar weer eens opzoek naar een leuke modelauto. De modellen die ik nu heb staan nog allemaal in de vitrine en ja, die bekijk ik toch dagelijks wel even. Vorig jaar overigens een andere auto aangeschaft, ook dat ging even voor de modelauto's. Modelauto's zijn leuk, maar autorijden en zelf een auto hebben is natuurlijk ook leuk. Niet de meest spannende auto, wel een heerlijke cruiser; Opel Vectra 2.5 V6 uit 1999. Misschien dat een foto nog volgt.
Nieuwe updates voor modelauto's zullen zeker weer in mijn forum volgen!
Ik ga ook andere gebruikers weer eens wat meer volgen en wie weet zie ik nog wel nieuwe modellen die ook ik in mijn verzameling wil!
Mijn vriendin kreeg gezondheidsproblemen (en dat gaat toch echt voor mijn hobby), zelf ook niet echt lekker in mijn vel gezeten, vakantietje geboekt tussendoor, en gewoon even geen financiële ruimte voor de toch al snel in prijs gestegen modelauto's.
Alles weer een beetje op de rit gezegd, en met toestemming van mijn lieftallige vriendin toch maar weer eens opzoek naar een leuke modelauto. De modellen die ik nu heb staan nog allemaal in de vitrine en ja, die bekijk ik toch dagelijks wel even. Vorig jaar overigens een andere auto aangeschaft, ook dat ging even voor de modelauto's. Modelauto's zijn leuk, maar autorijden en zelf een auto hebben is natuurlijk ook leuk. Niet de meest spannende auto, wel een heerlijke cruiser; Opel Vectra 2.5 V6 uit 1999. Misschien dat een foto nog volgt.
Nieuwe updates voor modelauto's zullen zeker weer in mijn forum volgen!

Re: MitsuGalant's Collectie (Hier ben ik weer!)
Mooi dat je de weg na allerlei omstandigheden hebt terug gevonden (been there....done that, got the t-shirt). We gaan de plaatjes ongetwijfeld weer voorbij zien komen!
Greetz Richard
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- MitsuGalant
Re: MitsuGalant's Collectie (update Ferrari 10-04-2015)
Eindelijk weer een nieuw model aan de collectie kunnen toevoegen. Stond al lang op mijn verlanglijstje maar nu dan toch van de verlanglijst naar de vitrine verhuisd.
Het betreft een rode Ferrari F40 Leight Weight van Kyosho, 1:18.

MitsuGalant
Het betreft een rode Ferrari F40 Leight Weight van Kyosho, 1:18.

MitsuGalant

Laatst gewijzigd door MitsuGalant op di 13 feb 2018 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- DaveysFlow
Heel vette Ferrari!
Staat in de zwarte versie ook nog op mijn wishlist...

Staat in de zwarte versie ook nog op mijn wishlist...

- Svenson1983
Helemaal mee eens. Ik bezoek als liefhebber veel beurzen en neem de nodige foto's. Maar foto's zijn maar foto's denk ik dan.MitsuGalant schreef:Ik ben een echte autoliefhebber, en als je het geld niet hebt voor een echte collectie, dan maar schaalmodellen zeg ik maar.
Met een schaalmodel heb je tenminste iets tastbaars in handen. En als ze dan nog eens zo gedetailleerd en nauwkeurig zijn
nagemaakt, zoals AUTOart en Kyosho dat doen, wat heb je dan nog meer nodig

Ik verzamel ook enkel 1:18. M'n eerste verzamelobjecten waren van Bburago, Maisto, Yat Ming, e.a. Ik heb ze ondertussen
allemaal vervangen door kwalitatievere merken. Je hebt een aantal heel mooie Europeanen in je collectie (de Miura

Als liefhebber van Amerikanen vind ik de Mustang Mach 1 van AUTOart de max. Ik heb 'm zelf in het rood, maar het wit staat
'm even goed. Topcollectie

Grtz
- Ferrarifan
- Contacteer:
Het blijft een heerlijk schaalmodel, deze F40 van Kyosho. Ik heb 'm zelf in het rood en zwart staan. Beide de LW versie. 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Het is een lomp ogende strakke bak. klassieke Ferrari maar voor mij persoonlijk zeker niet 1 van de mooiste.
wel een fijne aanwinst!
GReetz Richard
wel een fijne aanwinst!
GReetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
-
- Moderator
En dan ook de allerbeste supersportauto van de afgelopen 30 jaar toevoegen. Dat doe je goed 

- Mr. Dj M.
Heel fijn top stuk! mooie waardevolle toevoeging

- MitsuGalant
Bedankt voor de reacties 

-
Jah af en toe heb je dat. En gaan andere dingen voor. Maar mooi dat je het weer hebt opgepakt en weer een mooie eerste model na al die tijd.