Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:dat zie je helemaal goed, mike. Gebruik je site zelfs als naslagwerk
Dat zijn er meer ... ik verbruik momenteel zo'n 5 GB aan bandbreedte per maand. De afgelopen maand heb ik dagelijks zo'n 800 pageviews volgens de telling van Lycos (Nedstat zit veel lager, maar die teller staat nog lang niet op iedere pagina).
Ik zie dat als een compliment ,niet zo bescheiden zijn mike je hebt de beste site van le mans en daar mag je zeer trots op zijn toch ik kijk ook zeer regelmatig als ik iets moet weten over rijders of wagens
hé mike gaat je de can-am toer op of zo,want die ene mclaren komt mij zeer bekent voor heb er zo een stuck of 12 van die wagens.je assortiment begint uit te breiden
Ze staan hier bij mij ook beide Mike. Dat kan alleen maar betekenen dat je een uitstekende keus gemaakt hebt. Die er achter ziet er ook leuk uit trouwens... Verkopen?
Enige tijd geleden deze Alfa 33/2 van Top Model Collection gekocht. Op de achtergrond de Matra 630 uit dezelfde serie.
Vanavond maar eens een paginaatje op mijn site aan gewijd. Mooie gelegenheid om van de DTM Alfa 155's ook eens een pagina te maken. Ze maken tenslotte al deel uit van mijn collectie sinds 2004.