Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze moest ik er toch nog snel eventjes opzetten. In de loop van de week volgen nog meer verschillende DutchDrivers, maar dit is toch écht één van mijn favorieten.
De Volvo BTCC van Jan Lammers uit 1994 (Minichamps). Het is misschien een cliché, maar nu begrijp ik waarom dit een van de meest gezochte (gewaardeerde) modellen is.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op wo 15 nov 2006 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Briljante zet van Volvo destijds om met de estate te gaan racen, en wow wat een schitterend model van de allergaafste stationcar ever, de Volvo 850 T5R
zo valt 45 worden best mee, niet waar Matt
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:F*ck MPV's, stationcars ruleren
Briljante zet van Volvo destijds om met de estate te gaan racen, en wow wat een schitterend model van de allergaafste stationcar ever, de Volvo 850 T5R
zo valt 45 worden best mee, niet waar Matt
Eh Jolly .... is geen T5R Brits toerwagen kampioenschap reed met 'gewone' atmosferische 2 - liters, dus ook deze Volvo
Groeten van een MPV rijder
Wel een super gaaf model overigens, zowel 1:1 als in schaal. Nog de hartelijke felicitaties Matt