Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Schuco's die je hier toont zijn volgens schucoshop.com nog niet eens leverbaar, dus die webshop is niet up to date. Zelf zit ik al geruime tijd te azen op de rode en groene Cooper uit dezelfde serie, maar kom er niet achter wanneer die verkrijgbaar zijn. Heb jij ze wellicht al ergens gezien of weet je waar ik info over de releasedatum kan vinden?
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Afwachten dus. Verwachtingen zijn hier hooggespannen. Enerzijds zien de wagentjes in jouw laatste update er alleraardigst uit, anderzijds gebruikt Schuco consequent foto's van Premium Classixxs' prachtige 1:12 versie als aankondiging.
Fraaie gebakjes, al kan ik niet ontkennen dat ik van de Cooper stiekem ietsje meer gehoopt had. De rode zal er hoe dan ook nog wel een keertje komen hier.
Nauwelijks 3 inch gezien in Turkije, slechts deze ambulance die ik vanwege de opdruk niet kon laten liggen. Merk is mij onbekend (Made in China, zonder verdere info op de bodemplaat)