Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja, niet alleen in mijn kasten groeit hij maar ook op mijn site. Daarom heb ik alle reviews van de action performance opels er af gehaald op eentje na en daarvoor een overzichtspagina voor terug gezet zodat ik weer wat extra modellen er op kan plaatsen. Er zullen binnenkort nog meer updates volgen
Er zullen ook foto's gaan verschijnen op de site met een review maar daarvoor heb ik helaas nog geen kans gezien. Maar alsvast veel plezier met deze foto's
Bu, dat is helaas plastic. Maar ik vind niet dat het stof had moeten zijn want dan was het model nog duuder geweest en ze zijn al behoorlijk prijzig helaas
Ik had al zo'n vermoeden. Maar daar heb ik ook last van, en op de volgende manier opgelost.
Koop een stuk acrylglas en snij het in kleine stukjes. Lijm ze op elkaar totdat de juiste hoogte bereikt is, en je ziet er niks van. Voordeel is ook dat je het per millimeter kan verhogen zo.
Ja ik zou ook snel die zwarte blokken weghalen. De wagens zijn super! Ben je bang dat hij door de banden zakt? Volgens mij gaat dat zo snel niet. Ik heb wel heel oude dinky toys die dat deden, maar die stonden jaren op 1 plek en dan bedoel ik ook jaaaaaaaaaaaaaaren. Uberhaupt is er kans op scheuren van het rubber van de banden. Het enige wat je daar tegen kan doen is talkpoeder, maar dan krijg je wel hele vlekkerige banden. Ook dat scheuren gebeurd pas na jaaaaaaaaaaaaaren.