Collectie van Bieck (1:18 24/7)
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- 1:18 24/7
Met dank aan een niet nader te noemen drogisterij keten
heb ik deze Corvette C6 van Hotwheels aan mijn collectie toegevoegd:
De kwaliteit is wat je van Hotwheels mag verwachten (niet veel soeps('vlekkerige' lak, weinig details en slecht passende panelen)) maar voor 14 eurie en bij gebrek aan een alternatieve producent ben ik er geheel niet ontevreden mee!

De kwaliteit is wat je van Hotwheels mag verwachten (niet veel soeps('vlekkerige' lak, weinig details en slecht passende panelen)) maar voor 14 eurie en bij gebrek aan een alternatieve producent ben ik er geheel niet ontevreden mee!

- De_Modelautogarage
- Contacteer:
-
- Moderator
jonnoT schreef:Om te kussen zo mooi die Corvette![]()
![]()
![]()
ik kus liever wat anders

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1:18 24/7
@ Bracer: bij mij helaas geen grijze convertible te vinden.
Hé hou je een beetje in hè!
Toegevoegd na 188 uren 9 minuten:
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en bij de BMW dealer langs gegaan.
Ik kwam terug met dit lang niet onaardige model:
U had het al gezien, maar voor de leken onder ons: De BMW M6 in 1:18 van Kyosho.
Super mooi model, mooier dan de M5, de kleur is moelijk vast te leggen maar erg mooi, ook de velgen zijn erg goed te doen. Enige nadeel is dat er echt een gapend gat zit tussen de spatschermen en de wielen aan de voorkant. Maar gelukkig heeft het model vering, dus het lijkt erop dat ik binnenkort m'n eerste mod ga uitvoeren!
jonnoT schreef:Om te kussen zo mooi die Corvette![]()
![]()
![]()
Hé hou je een beetje in hè!

Toegevoegd na 188 uren 9 minuten:
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en bij de BMW dealer langs gegaan.
Ik kwam terug met dit lang niet onaardige model:

U had het al gezien, maar voor de leken onder ons: De BMW M6 in 1:18 van Kyosho.
Super mooi model, mooier dan de M5, de kleur is moelijk vast te leggen maar erg mooi, ook de velgen zijn erg goed te doen. Enige nadeel is dat er echt een gapend gat zit tussen de spatschermen en de wielen aan de voorkant. Maar gelukkig heeft het model vering, dus het lijkt erop dat ik binnenkort m'n eerste mod ga uitvoeren!