F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Albers zegt toch niet, of ik heb dat verkeerd begrepen, dat het de schuld van de auto was dat die muur voor hem sprong (geintje) ? Vorig jaar reed Albers sneller dan Monteiro, het jaar daarvoor was hij ook sneller dan zijn teamgenoten. Nu gaat het niet goed en Albers heeft het ook moeilijk zich te handhaven, andere zijde van het verhaal is wel dat hij een klein voordeel heeft. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel met voordeel als ik zeg geldschieter.

Toegevoegd na 1 minuten:
boerke04 schreef:
Ik doel meer op mannen als Damon Hill

Moet ik me toch met de discussie gaan bemoeien :mrgreen: .

DON'T oeps WITH DAMON HILL!!!

Dat Damon na z'n wereldtitel geen grootse prestaties meer heeft behaald lijkt me ook logisch als je naar de teams kijkt waar hij toen voor gereden heeft. Hoewel ik een tweede plaats met een Arrows (zekere overwinning als de wagen 't gehouden had) en de eerste overwinning ooit voor Jordan toch eigenlijk ook wel grootse prestaties vind :worshippy: .

En zoals eerder ook al gemeld is, Damon was in 1994 ook al bijna kampioen geworden. Helaas mocht het niet zo zijn doordat schumacher een van z'n befaamde akties uithaalde :evil: :thump_down: .
Dat was mijn punt, dat men hem te kort deed. Die eerste overwinning was trouwens eigenlijk ook een teamorder...
boerke04

Bericht door boerke04 »

Zonder safetycarfases had Hamilton het hele veld op een enorme achterstand gereden, daar was ie in ieder geval hard naar op weg. Er verdiende maar 1 iemand de overwinning en diegene heeft 'm gekregen ook :worshippy: .
Die eerste overwinning was trouwens eigenlijk ook een teamorder...
Pssst, niet hardop zeggen anders moet ik me zometeen weer gaan verdedigen dat Damon achter ralf aan reed :wink: .
Laatst gewijzigd door boerke04 op di 12 jun 2007 23:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
buttonfreak
Contacteer:

Regenkaiser schreef:Hamilton had het geluk dat hij net voor alle incidenten een pitstop had gemaakt ... Dit had dus ook Hamilton kunnen gebeuren en dan had hij niet gewonnen.
Al met al een zeer enerverende race - gelukkig leeft Kubica nog :mrgreen: - en op naar the USA
Precies.
Giovanni Agnelli

Bericht door Giovanni Agnelli »

Het enige wat ik er nog even over wil zeggen is dat ik sinds tijden weer eens een leuke wedstrijd heb gezien. Dit had wel te maken doordat er iedere keer een safetycar situatie was waardoor de groep een beetje bij elkaar bleef. :|
buttonfreak
Contacteer:

Giovanni Agnelli schreef:Het enige wat ik er nog even over wil zeggen is dat ik sinds tijden weer eens een leuke wedstrijd heb gezien. Dit had wel te maken doordat er iedere keer een safetycar situatie was waardoor de groep een beetje bij elkaar bleef. :|
Ik neem aan dat je bedoelt "Leuk, behalve dat enge ongeluk" ofzo ;-) (Mensen zouden nog eens kunnen denken dat je er op kickt...)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Regenkaiser schreef: Norbert Haug (baas Mercedes) zei op RTL+ dat ze Alonso hadden binnengehaald - ondanks dat ze wisten dat het niet mocht - omdat de benzine op was. Beter een straf dan uitvallen zonder benzine.
Je mag een rijder ten alle tijden binnen halen zelfs bij gesloten pitsstraat mits je er een erg goede reden voor hebt. Bv schade of geen benzine.

buttonfreak schreef:Albers zegt toch niet, of ik heb dat verkeerd begrepen, dat het de schuld van de auto was dat die muur voor hem sprong (geintje) ? Vorig jaar reed Albers sneller dan Monteiro, het jaar daarvoor was hij ook sneller dan zijn teamgenoten. Nu gaat het niet goed en Albers heeft het ook moeilijk zich te handhaven, andere zijde van het verhaal is wel dat hij een klein voordeel heeft. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel met voordeel als ik zeg geldschieter.
Albers zei dat hij de muur raakte maar dat er niks ernstigs was, en later dat er wat lichte schade aan de auto was waardoor het uitstapje voor veel meer schade zorgde dan normaal. Maar niet gewoon dat het 2 eigen fouten waren die wellicht samen einde race betekende. En gezien de reactie van het management van Spyker... Die denken er toch anders over.

En als geld de basis van Albers F1 carriere moet zijn...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Even off-topic :whistle:

Lees ik het nou goed ?? :shock:

Boerke schreef:
En zoals eerder ook al gemeld is, Schumacher was in 1995 ook al bijna winnaar geworden op Silverstone. Helaas mocht het niet zo zijn doordat Hill een van z'n befaamde akties uithaalde.
Afbeelding :lol:

Kom op jongens, gaan we nu echt Damon Hill op één hoop vegen met de echte groten ??

Ik durf zelfs toe te geven dat Senna een groot coureur was, en Prost ook en Fangio en Lauda en Schumacher en Gilles Villeneuve. Maar Damon Hill mag je wat mij betreft rustig bij de mindere goden neerzetten hoor. Gewoon een jongen die op het juiste moment in de juiste auto terecht kwam.

In 94 had 'ie makkelijk kampioen kunnen worden als 'ie twee bochtjes geduld had gehad op Adelaide, in '95 heeft 'ie er wederom alles aan gedaan om de titel te verspelen (GP Engeland/GP Duitsland/GP Monza)

Hongarije in de Arrows was groots :worshippy: (al heb ik dat laatste rondje staan dansen in de kamer :oops: :mrgreen: ) maar elke slechte cabaretier maakt wel eens één goede grap !!

Moest het toch even kwijt... :angel:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

F1 2007.

Bericht door Ferrari10flrb »

Legodoos schreef:Ik heb genoten van:
de inhaalactie van "Takusan",
de dubbel pirouette,
de herhaling van de crash van Kubica wetende dat hij OK is (in eerste instantie schrok ik er nogal van,
een stuiterende Hamilton na afloop van de GP, respect voor hem en de manier waarop hij de race heeft gereden,
het beteuterde koppie van Massa en de :thump_down: die hij deed vanuit de Pitbox naast zijn broertje,
Wurz, Heidfeld en Heiki,
een race met veel actie...

Ik heb niet genoten van:
reclameblokken onder de live GP, je kan dan wel doorkijken in zo'n klein l*llig schermpje, maar ik vind dat niet opschieten...
Tip: Zet de belg, ik geloof Canvas achter RTL 7 bijv op kanalen 29 en 30. En zap dan naar de belg.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D jolly club schreef
Ik durf zelfs toe te geven dat Senna een groot coureur was, en Prost ook en Fangio en Lauda en Schumacher en Gilles Villeneuve. Maar Damon Hill mag je wat mij betreft rustig bij de mindere goden neerzetten hoor. Gewoon een jongen die op het juiste moment in de juiste auto terecht kwam.
dat is een waarheid als een koe werd bij brabham zelfs geklopt door zijn belgische ploegmaat eric van de poele kwa tijden .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Legodoos

Re: F1 2007.

Bericht door Legodoos »

Ferrari10flrb schreef:[..]

Tip: Zet de belg, ik geloof Canvas achter RTL 7 bijv op kanalen 29 en 30. En zap dan naar de belg.
Dank voor tip, ga ik thuis zeker doen (kabel). Wanneer ik bij mijn pa kijk kan het helaas niet... Schotel doet niet aan België..
Wacht op mij, ik moet ook mee!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Betere tip: Zet hem vanaf het begin op Canvas en blijf kijken zonder stil te staan bij de toon van de commentator en richt je op de race en het inhoud van het commentaar. Kan Mol/RTL absoluut niet tegen op. :thump_up:

Helaas zenden de belgen niet alle races live uit. Komende race waarschijnlijk ook niet.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

F1 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

St. Paul schreef:[..]

Betere tip: Zet hem vanaf het begin op Canvas en blijf kijken zonder stil te staan bij de toon van de commentator en richt je op de race en het inhoud van het commentaar. Kan Mol/RTL absoluut niet tegen op. :thump_up:

Helaas zenden de belgen niet alle races live uit. Komende race waarschijnlijk ook niet.
Ik vind het commentaar bij Canvas slaapverwekkend. En wat mij betreft hoort Olav Mol gewoon bij de F1 net als boerenkool met worst en "vroeger" Teo Koomen bij het wielrennen. (zonder nu weer een eindeloze discussie uit te lokken) :wink:

Heb dus absoluut geen problemen met zijn commentaar. Tuurlijk hij maakt ook fouten maar hij ziet echt niet zoveel meer dan wij thuis.
Giovanni Agnelli

Bericht door Giovanni Agnelli »

buttonfreak schreef:[..]

Ik neem aan dat je bedoelt "Leuk, behalve dat enge ongeluk" ofzo ;-) (Mensen zouden nog eens kunnen denken dat je er op kickt...)
Ja bij zulke ongelukken staat je hart altijd wel even stil. Maar verder heb ik een leuke wedstrijd gezien met veel inhaal acties, mede omdat het bijna de hele wedstrijd een dicht op elkaar rijdend deelnemers veld was.
Maakt het kijken leuk. EN dat bedoelde ik!
jonnoT
Schaal: 1:87

Re: F1 2007

Bericht door jonnoT »

Ik vind het commentaar bij Canvas slaapverwekkend. En wat mij betreft hoort Olav Mol gewoon bij de F1 net als boerenkool met worst en "vroeger" Teo Koomen bij het wielrennen. (zonder nu weer een eindeloze discussie uit te lokken) :wink:

Heb dus absoluut geen problemen met zijn commentaar. Tuurlijk hij maakt ook fouten maar hij ziet echt niet zoveel meer dan wij thuis.
Mol vergelijken met Theo Koomen is niet mogelijk. Theo Koomen was een spraakwaterval die vooral op de radio gericht was, dus hij moest wel praten. Stil zijn bij een radioverslag gaat een beetje moeilijk. Ik heb Theo nooit zoveel fouten horen schreeuwen als Olav Mol iedere race weer doet. Die dikke kan totaal geen overzicht op de race houden en verwissel met grote regelmaat rijders. Terwijl hij toch de expert is :thump_down: Ik erger me dood aan Mol.
St. Paul

Re: F1 2007

Bericht door St. Paul »

Hij krijgt daar gewoon ronde tijden etc door. Die ziet zeker meer dan dat wij thuis doen. En met een simpele TV thuis was ik wel in staat te snappen dat Hamilton geen fout maakte en netjes afremde voor gele vlag. Het is ongelooflijk hoeveel fouten hij maakt, los van snel zien welke rijder er plots in beeld komt want dat is idd erg lastig als beide racers nog in de race zitten (al heeft Mol Alesi een keer 20 rondes lang aangezien voor Berger terwijl hij eerder Berger had zitten afzeiken omdat deze na de start een foutje maakte en uitviel).

Ik volg nu 2 seizoenen de belgen. Die mannen maken ook wel eens hun foutjes maar ze zitten er met 2 man en corrigeren elkaar en zeggen sorry als ze er die ene keer naast zitten. Mol doet alsof hij de F1 gemaakt heeft in Nederland, maakt veel te veel fouten zonder ook maar iets toe te geven, komt elke race met een mogelijke pitstoptheorie die nooit klopt en dan nog de koosnaampjes voor de rijder die op 1 ligt. Mol is de zwakste schakel.

En wat is slaapverwekkend... Als dat een probleem is dan hoef je de F1 niet echt te volgen op een enkele race na. Of je moet Mol geloven die als er compleet niks gebeurd zit te schreeeuwen alsof het de spannendste race ooit is.
Plaats reactie