Renault SPORT! VOLLEDIGE collectie! + 1:1 project
Update 22-09-06
We hebben er terug wat Turbogeweld bij, zowel nieuw als oud
Renault Megane RS
Fabrikant: UH
Schaal: 1:43

Renault 5 GT Turbo
(nieuwe kleurcode 2006)

Heerlijk om deze gewoon bij Renault zelf te kunnen bestellen
Renault 5 GT Turbo
(oude kleurcode, sinds 2002 niet meer leverbaar.. op het I-net kunnen scoren voor een leuke prijs, e-bay gaan ze weg tussen 80-100 euro
)

1 straatversie heb ik nog niet kunnen bemachtigen, die zijn gewoon te duur
+- 150-200 euro
nouja deze heb ik dus voorlopig al verzameld!

Grtz
Droes
We hebben er terug wat Turbogeweld bij, zowel nieuw als oud

Renault Megane RS
Renault 5 GT Turbo
(nieuwe kleurcode 2006)
Heerlijk om deze gewoon bij Renault zelf te kunnen bestellen

Renault 5 GT Turbo
(oude kleurcode, sinds 2002 niet meer leverbaar.. op het I-net kunnen scoren voor een leuke prijs, e-bay gaan ze weg tussen 80-100 euro

1 straatversie heb ik nog niet kunnen bemachtigen, die zijn gewoon te duur

nouja deze heb ik dus voorlopig al verzameld!
Grtz
Droes

Leuke modellen
Ik heb er echter slechte herinneringen aan...
Het is totaal geen stijl als je met je BMW 730 met het gaspedaal vol ingedrukt, langzaam maar zeker ingehaalt wordt door een Renault 5 met een vakantieimperiaal op het dak...
Eenmaal voorbij bleek het een Turbo te zijn (kon haast niet anders) en ik weet niet wat ze met dat ding hadden gedaan maar wij reden toch echt dik 200 km/u.
Is inmiddels alweer een jaar of 20 geleden gebeurt, maar zoiets vergeet je nooit meer.
Grtz Frans

Ik heb er echter slechte herinneringen aan...

Het is totaal geen stijl als je met je BMW 730 met het gaspedaal vol ingedrukt, langzaam maar zeker ingehaalt wordt door een Renault 5 met een vakantieimperiaal op het dak...

Eenmaal voorbij bleek het een Turbo te zijn (kon haast niet anders) en ik weet niet wat ze met dat ding hadden gedaan maar wij reden toch echt dik 200 km/u.
Is inmiddels alweer een jaar of 20 geleden gebeurt, maar zoiets vergeet je nooit meer.

Grtz Frans