Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: Peter's update 22-11 Mega Dinky update en Siku
Mooie updates! Inderdaad is die Mercedes vooral om de ruitjes niet fijn geworden, maar je moet het maar aandurven (bij mislukte het overspuiten van een klein carrosseriedeel zelfs...)
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Dat zijn zeker mooie updates Peter
Ook de verfbeurten zien er goed uit! 

heerlijke update en de verf beurten zijn ook erg goed gelukt.
- Montezemolo
- Contacteer:
Leuke update met de renners Peter
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Re: Peter's update 14-11 Dinky's, Greenlight en Jada
Peter Parker schreef:Vandaag vond ik wat bespeelde Dinky's voor een klein prijsje, maar eigenlijk durfde ik die niet te tonen zo slecht waren ze. Om de hoon van John en Victor te vermijden ben ik maar meteen begonnen met opknappen.

Leuke up-date, Knulletje

Heb vooral een zwak voor de Fiat 600
- Jaap
- Contacteer:
De fietsers met Service team bus is leuk 

dat is zeer verstandig van jou om ze een likje verf te geven ze zijn nu eens zo mooi en kan je ons met een gerust hart tegemoet op de forumdag

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke aanwinsten! Die Fiat 850 had ik als klein jochie ook, is helaas gesneuveld... ik zou 'm best in die staat willen hebben.
het service team vind ik ook de knapste en leukste
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Via Victor verkregen;

Porsche 956 Le Mans

Porsche 917

En een dikke Alfa.

En mijn veiling aanwinst. Takagi uit 1999
Toranosuke Takagi (高木虎之介,Takagi Toranosuke ; Shizuoka, 12 februari 1974) is een autocoureur uit Japan. Hij reed twee seizoenen in de Formule 1 maar behaalde geen punten.
Na enkele jaren in karting en lagere raceklassen werd Takagi in 1994 ontdekt door voormalig Formule 1-coureur Satoru Nakajima. Deze nam hem onder zijn hoede in zijn Formule 3000-team en tipte Ken Tyrrell over Takagi. In 1997 werd Takagi testcoureur bij Tyrrell en een jaar later kreeg hij een racezitje. Het seizoen 1998 was echter het laatste van Tyrrell en er werd weinig gedaan aan de ontwikkeling van de auto. Nadat British American Tobacco Tyrrell had overgenomen vertrok Takagi in 1999 naar Arrows. Ondanks zijn status van talent maakte hij te weinig indruk en hij had ook moeite om te communiceren met zijn team. Na het seizoen keerde hij terug naar Japan.
In 2000 won Takagi de Formule Nippon en besloot daarna zijn racecarrière te vervolgen in de Verenigde Staten. Maar twee seizoenen in de ChampCar-series en twee jaar in de IRL leverden geen Amerikaanse doorbraak op. Takagi keerde in 2005 opnieuw terug naar Japan en begon zijn eigen Formule Nippon-team.

O ja en natuurlijk de unieke Forumshirts waren binnen. Voor anderen geinteresseerden later meer hierover!!!

Sint had nog een eendje voor in mijn schoen.

Porsche 956 Le Mans

Porsche 917

En een dikke Alfa.

En mijn veiling aanwinst. Takagi uit 1999
Toranosuke Takagi (高木虎之介,Takagi Toranosuke ; Shizuoka, 12 februari 1974) is een autocoureur uit Japan. Hij reed twee seizoenen in de Formule 1 maar behaalde geen punten.
Na enkele jaren in karting en lagere raceklassen werd Takagi in 1994 ontdekt door voormalig Formule 1-coureur Satoru Nakajima. Deze nam hem onder zijn hoede in zijn Formule 3000-team en tipte Ken Tyrrell over Takagi. In 1997 werd Takagi testcoureur bij Tyrrell en een jaar later kreeg hij een racezitje. Het seizoen 1998 was echter het laatste van Tyrrell en er werd weinig gedaan aan de ontwikkeling van de auto. Nadat British American Tobacco Tyrrell had overgenomen vertrok Takagi in 1999 naar Arrows. Ondanks zijn status van talent maakte hij te weinig indruk en hij had ook moeite om te communiceren met zijn team. Na het seizoen keerde hij terug naar Japan.
In 2000 won Takagi de Formule Nippon en besloot daarna zijn racecarrière te vervolgen in de Verenigde Staten. Maar twee seizoenen in de ChampCar-series en twee jaar in de IRL leverden geen Amerikaanse doorbraak op. Takagi keerde in 2005 opnieuw terug naar Japan en begon zijn eigen Formule Nippon-team.

O ja en natuurlijk de unieke Forumshirts waren binnen. Voor anderen geinteresseerden later meer hierover!!!

Sint had nog een eendje voor in mijn schoen.
- FordMustangGT
Re: Peter's update 29-11 bijeenkomst update
Erg leuke aanwinsten, Peter, zien er goed uit
Ik heb de foto's van de meeting al bekeken, mooi dat jullie het leuk hebben gehad en dat je ook nog wat hebt weten te scoren voor je collectie 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuke aanwinsten weer Peter
Kon Victor niet meer kwijt in zijn rugzak

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
rare eend??
en die Matra?
en die Matra?
Schitterende up-date, Lange
Was tof om je weer is te zien.

Ja wel, de modellen voor Peter was een smoes om de rugzak mee te nemen en vol te stouwen bij Tom'sRicardo schreef:Kon Victor niet meer kwijt in zijn rugzak![]()
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuke combinatie: Le Mans racerts, lelijk eendje en de helm van een geflopte F1 coureur
Alle gekheid op een stokje,je hebt weer mooie aanwinsten voor je geweldig veelzijdige verzameling
en het was leuk elkaar weer even te spreken

Alle gekheid op een stokje,je hebt weer mooie aanwinsten voor je geweldig veelzijdige verzameling

en het was leuk elkaar weer even te spreken

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en