Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
jelmer,
Dit zijn natuurlijk de ultieme klassieke Ferrari's! aanwinsten voor iedere Ferrari collectie.....Mooi dat ze ook nog "puur" zijn. Helemaal origineel en in de juiste kleur. Bravo!
Succes met verzamelen in 2006!
saluti,
Vin
de 275 N.A.R.T. Spider is heel mooi in Ferrari rosso,zelf heb ik hem in het wit met een wijnrood interieur. Foto zet ik vandaag bij mijn prive collectie met wat geschiedenis......
Dit zijn natuurlijk de ultieme klassieke Ferrari's! aanwinsten voor iedere Ferrari collectie.....Mooi dat ze ook nog "puur" zijn. Helemaal origineel en in de juiste kleur. Bravo!
Succes met verzamelen in 2006!
saluti,
Vin
de 275 N.A.R.T. Spider is heel mooi in Ferrari rosso,zelf heb ik hem in het wit met een wijnrood interieur. Foto zet ik vandaag bij mijn prive collectie met wat geschiedenis......
Schitterende aanwinsten voor je collectie, Jelmer
Ik heb een voorliefde voor klassieke Ferrari's dus vind ze alle 4 even prachtig
Ik heb een 250 Swb van Joueff met veel foto-ets onderdelen zoals raamstijlen voor de deuren. Ben nieuwsgierig naar je foto's en dan speciaal die van de 250 GT van Bang. Want die moet ik nog hebben
De Beste wensen voor 2006

De Beste wensen voor 2006

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- droomautoos
- Contacteer:
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik zal binnenkort even wat leuke plaatjes voor je schieten van de 250GT van Bang. Ik heb die van Joueff ook weleens op foto's gezien, maar dat die ook photo-ets delen had, had ik niet in de gaten. Hoe zijn die velgen van die van Joueff?JonnoT schreef:Ik heb een voorliefde voor klassieke Ferrari's dus vind ze alle 4 even prachtigIk heb een 250 Swb van Joueff met veel foto-ets onderdelen zoals raamstijlen voor de deuren. Ben nieuwsgierig naar je foto's en dan speciaal die van de 250 GT van Bang. Want die moet ik nog hebben
![]()
Ik had ook al een 250GT SWB van bang in mijn verzameling alleen dan in het geel. Wat me meteen opviel toen ik de pas aangekochte ernaast zette, is dat die geen bumpers heeft, in tegenstelling tot de gele. Ook heeft het voor geen nummerplaat. Is dit normaal dat er 2 versies zijn, of heb ik een vern**kt/vernield model gekregen?
Bang maakt in het algemeen erg mooie Ferrari's in de schaal 1:43. Betaalbare modellen en modellen die een ander niet uitgebracht heeft. Ik heb er nu geloof ik nog maar 3 of 4 stuks, maar er komen zeker meer bij.
Ik had de 275 Spider al in het geel, en bij dit partijtje wat ik had gekocht zat toevallig ook een rode. Ik denk dat ik ze beide houd, want ook in het geel is het nog een schitterend model. Die witte van jou heeft het cabriodakje gesloten zag ik. Die zoek ik ook nogvivado ferrari collection schreef:de 275 N.A.R.T. Spider is heel mooi in Ferrari rosso,zelf heb ik hem in het wit met een wijnrood interieur. Foto zet ik vandaag bij mijn prive collectie met wat geschiedenis......

- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dan zou het dus betekenen dat ze de stickers eraf hebben? Of de bumpers. De gaten voor de bumpers zitten er nog wel in, maar dat zal altijd zo zijn denk ik.Kan zijn dat je nieuwe 250 Swb van Bang eigenlijk een competitie model is, want die zie je vaak zonder bumpers.
Op markplaats staat er één die volgens de verkoper zeer zeldzaam is? Dat is een 250GT SWB 'prova' (zoals de verkoper het zegt tenminste) van Bang met photo-ets onderdelen. Op zich wel een mooi modelletje, maar hij vraagt me er teveel voor

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
jelmer schreef:Dan zou het dus betekenen dat ze de stickers eraf hebben? Of de bumpers. De gaten voor de bumpers zitten er nog wel in, maar dat zal altijd zo zijn denk ik.Kan zijn dat je nieuwe 250 Swb van Bang eigenlijk een competitie model is, want die zie je vaak zonder bumpers.
Op markplaats staat er één die volgens de verkoper zeer zeldzaam is? Dat is een 250GT SWB 'prova' (zoals de verkoper het zegt tenminste) van Bang met photo-ets onderdelen. Op zich wel een mooi modelletje, maar hij vraagt me er teveel voor :eh:
De 250 SWB op marktplaats is zeer waarschijnlijk een uitgave die vanaf 2004 door Bang uitkomt. Heeft wel wat meer photo ets en mooier spuitwerk. Je ziet duidelijk kwaliteit verbeterering maar is echt niet zeldzaam. Mijn Short Wheel Base heb ik al een tijdje en heeft ook Photo ets. alleen de grill is bij mijn SWB van plastic en op de nieuwere is dat PE.
Veel eigenaren van een SWB haalde de bumbers eraf om de auto lichter te maken. het maakt de Ferrari zeker mooier!