Ik heb gisteren en vandaag m'n allereerste 'ombouwprojectje' gedaan.
Ik zit er al heel lang aan te denken om allerlei modellen aan te pakken, maar heb het nooit gedurfd.
Daarom besloten om de knoop eens door te hakken en te beginnen met een slecht gedetailleerd, niet te duur model van een in principe gave auto.
Het interrieur en en de motor heb ik aan de hand van foto's zo origineel mogelijk willen maken, de velgen zijn ietsje minder standaard.
De randen van de koplampglaasjes heb ik met zwarte stift bewerkt zodat ze minder opvallen.
De uitlaatpijpen zijn gemaakt uit een stuk, ik heb ze uit elkaar gehaald en 'ontchroomd'.
De motor was origineel alleen uitgevoerd in zwart en grijs de andere kleuren die je ziet zijn van mijn (beverige) hand.
In het interieur was origineel alleen een deel van de stoelen rood, dit klopt niet, dus ik heb het gehele interieur een mooier roder uiterlijk gegeven.
De velgen heb ik behandeld met een potje 'Gun metal grey' maar ik had niet verwacht dat het zo donker zou worden.
Daarom nog maar een dun laagje zilver aan de uiterste rand van de velg toegevoegd.
De remschijven hebben de juiste carbonceramic look gekregen en de remklauwen een likje "Ferrari rot".