Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Het is totaal geen stijl als je met je BMW 730 met het gaspedaal vol ingedrukt, langzaam maar zeker ingehaalt wordt door een Renault 5 met een vakantieimperiaal op het dak...
Eenmaal voorbij bleek het een Turbo te zijn (kon haast niet anders) en ik weet niet wat ze met dat ding hadden gedaan maar wij reden toch echt dik 200 km/u.
Is inmiddels alweer een jaar of 20 geleden gebeurt, maar zoiets vergeet je nooit meer.
Vandaag een Oer 5'je gaan ophalen bij den Bay.
Is van het merk Solido, schaal 1:18.
Ben aangenaam verrast van de hoge details van Solido, ben namelijk niet zo'n voorstander van Solido en het is dan ook mijn 1e
Ik heb er zaterdag ook eentje meegenomen op de NAMAC-beurs, ben al net zo verrast als jij. Mooi model, niet veel op aan te merken. Die achterklep, tja... voor die prijs kun je dat niet verwachten.
jah het beugeltje van de spiegel is te lang, en kan me ook niet herinneren dat er chromen spiegels op een 5 werden gezet, is uiteraard het werk van Solido.
Maar voor dit geld kan je hem echt niet laten staan vind ik
Droes schreef: jah het beugeltje van de spiegel is te lang, en kan me ook niet herinneren dat er chromen spiegels op een 5 werden gezet, is uiteraard het werk van Solido.
toch wel: zoek maar op google afbeeldingen met "renault 5 1972" en één van de eerste die je tegen komt is deze: