Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bondracer schreef:Supermooie aanwinst deze B192 , zag ze gisteren in Houten bij een verkoper staan waar ze al rond de 120€ pieken (over 10 jaar kosten deze een 50€)
Bondracer
dan heb ik het niet slecht gedaan voor 70 euries
Ik ben ook in houten geweest en der weer weggegaan met een nieuwe aanwinst:
ferrari 575 GTC van kyosho, de matzwarte variant
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Bondracer schreef:Supermooie aanwinst deze B192 , zag ze gisteren in Houten bij een verkoper staan waar ze al rond de 120€ pieken (over 10 jaar kosten deze een 50€)
Bondracer
dan heb ik het niet slecht gedaan voor 70 euries
Ik ben ook in houten geweest en der weer weggegaan met een nieuwe aanwinst:
ik heb de versie zonder de gele band op het raam, volgens mij is dat de 2004 toch?
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
oke, de gele is nog steeds onderweg, dus nu moet ik alleen de rode en de matzwarte 2005 nog, en de raceversies die (hopelijk) nog uit gaan komen
Onderweg:
Honda.f1 schreef:oke, de gele is nog steeds onderweg, dus nu moet ik alleen de rode en de matzwarte 2005 nog, en de raceversies die (hopelijk) nog uit gaan komen
Klopt, alleen wordt de 2005 test version 08392A wel steeds lastiger
Honda.f1 schreef:oke, de gele is nog steeds onderweg, dus nu moet ik alleen de rode en de matzwarte 2005 nog, en de raceversies die (hopelijk) nog uit gaan komen
Klopt, alleen wordt de 2005 test version 08392A wel steeds lastiger
Mont.
dat houdt het verzamelen spannend toch? de jacht naar een bijna onvindbaar model
Onderweg:
Verdomd lastig om vast te pakken een auto met matte lak, de vingerafdrukken zie je heel duidelijk namelijk
Onderweg:
Montezemolo schreef:Gaaf man, jaaaa die mat-zwarte is gewoon erg gaaf om te zien, net als alle 575 GTC's trouwens
Montezemolo
ik vroeg me al af wanneer je ging reageren , ik hoop dat de gele nu eindelijk eens een keer komt, morgen weer afwachten bij de brievenbus en dan op naar de rode 575gtc en de blauwe 430 scuderia
Onderweg:
Montezemolo schreef:Gaaf man, jaaaa die mat-zwarte is gewoon erg gaaf om te zien, net als alle 575 GTC's trouwens
Montezemolo
ik vroeg me al af wanneer je ging reageren , ik hoop dat de gele nu eindelijk eens een keer komt, morgen weer afwachten bij de brievenbus en dan op naar de rode 575gtc en de blauwe 430 scuderia
Sorry voor mijn late reaktie, maar hij was des te meer gemeend