Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hang er nog meer plastic aan en foute velgen en je bent klaar.
Kuga; overpriced en kost duur voor het geld dat het kost.
Vond het niks en vind het niks.
Ik ben benieuwd waar Citroen mee aan komt voor studie model.....
Kan best een stukkie in Bieck's verhaal meegaan, want van alle mid-range SUV's is Kuga wel de aantrekkelijkste. Maarrrrrr als je echter bedenkt dat dit hetzelfde kost als een Focus ST met huilende 2,5 liter turbo vijfcilinder met oranje lak en witte strepen en kleingeld over... of een appeltjesgroene Focus RS met 300 Bhp op alleen de voorwiels en Jost Capito die aan het landingsgestel heeft gesleuteld...
Ik zou het wel weten
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Kan best een stukkie in Bieck's verhaal meegaan, want van alle mid-range SUV's is Kuga wel de aantrekkelijkste. Maarrrrrr als je echter bedenkt dat dit hetzelfde kost als een Focus ST met huilende 2,5 liter turbo vijfcilinder met oranje lak en witte strepen en kleingeld over... of een appeltjesgroene Focus RS met 300 Bhp op alleen de voorwiels en Jost Capito die aan het landingsgestel heeft gesleuteld...
Ik zou het wel weten
Jolly,Ik denk da ge voor die gifgroene Focus RS (300pk)toch wel wa meer dan alleen wat retourkleingeld van bij de Bakker nodig hebt om bij de ST op te leggen .De prijs staat hier nog helemaal niet van vast en Ford-speculaties spreken van om en bij de 50.000€ dik op z'n minst, laat staan de hier in Belgie toegevoegde BIV (pk-taks bij aankoop) en de aankomende slurpwet die achter het hoekje schuilt zal ook nog wel wat lusten vrees ik.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Jolly Club schreef:Kan best een stukkie in Bieck's verhaal meegaan, want van alle mid-range SUV's is Kuga wel de aantrekkelijkste. Maarrrrrr als je echter bedenkt dat dit hetzelfde kost als een Focus ST met huilende 2,5 liter turbo vijfcilinder met oranje lak en witte strepen en kleingeld over... of een appeltjesgroene Focus RS met 300 Bhp op alleen de voorwiels en Jost Capito die aan het landingsgestel heeft gesleuteld...
Ik zou het wel weten
Jolly,Ik denk da ge voor die gifgroene Focus RS (300pk)toch wel wa meer dan alleen wat retourkleingeld van bij de Bakker nodig hebt om bij de ST op te leggen .De prijs staat hier nog helemaal niet van vast en Ford-speculaties spreken van om en bij de 50.000€ dik op z'n minst, laat staan de hier in Belgie toegevoegde BIV (pk-taks bij aankoop) en de aankomende slurpwet die achter het hoekje schuilt zal ook nog wel wat lusten vrees ik.
Bedoel natuurlijk niet een ST + een RS... maar één van beide en eventueel wat kleingeld over houden (in geval van de ST).
Denk dat de getoonde Kuga met al dat sierpleister en edelmetaal ook wel richting de 50 gaat toch voor de Diesel zonder opties betaal je immers ook al rond de 40...
Maar de conclusie blijft des RSH's : te duur voor de prijs van het geld dat het kost!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -