Dennis

Jij beweert dus dat ik een van die doorverkopers ben...of begrijp ik dit verkeerd?( heb ik wel eens vaker last van) Ik doe daar helemaal niet aan...ik heb alleen wat modelauto's in een opwelling van verslaving verkocht en ben mijn vezameling aan het toespitsen...ik heb bij elkaar geteld maximaal 6 auto's verkocht en de rest aan mijn broertje gegeven...Jolly Club schreef:Da's een gratis tip, die Enzo gauw weer op Marktplaats zetten, en van de opbrengst een mooie wagen scoren !
NEEEHEEEE.... ik bedoel dat die Enzo lelijk is en dat je die het beste gauw weer weg kunt doen, zodat je van de opbrengst een mooi model kunt kopen !!jerico schreef:Jij beweert dus dat ik een van die doorverkopers ben...of begrijp ik dit verkeerd?( heb ik wel eens vaker last van) Ik doe daar helemaal niet aan...ik heb alleen wat modelauto's in een opwelling van verslaving verkocht en ben mijn vezameling aan het toespitsen...ik heb bij elkaar geteld maximaal 6 auto's verkocht en de rest aan mijn broertje gegeven...Jolly Club schreef:Da's een gratis tip, die Enzo gauw weer op Marktplaats zetten, en van de opbrengst een mooie wagen scoren !
.
Oh ok, ik schrok al. Ik vind het model zelf iets minder omdat ik de wangen van de achterband zo hoog zijn. Ben dan ook steevast opzoek naar een bbr versie
NEEEHEEEE.... ik bedoel dat die Enzo lelijk is en dat je die het beste gauw weer weg kunt doen, zodat je van de opbrengst een mooi model kunt kopen !!
Da's alles