Ik heb er nog een foto bijgezet in het overzicht die ik vergeten was, notabene een plank met Aston Martins

en op de vragen cq opmerkingen de antwoorden

Hoi Wouter,rallywalt schreef:Hallo Ferry,
eerst en vooral complimenten met de prachtige collectie, heb vol verbazing naar de foto's zitten kijken![]()
ik heb ook een vraagje: die effen rode alfa 155 V6 TI, naast de Maserati, is dit een origineel model van UT Models, of een repaint?
Wouter
Die 155 V6TI is een originele pre-production die ik jaren geleden via via heb bemachtigd, compleet verpakt in een UT doos zonder detail opdruk.
Alle tampo-print en decals ontbreken op de carosserie en in het interieur. Dat is dus kompleet zwart plastic zonder geprinte details of decals van gordels, schakelaars en meters. De deurpanelen zijn in transparant plastic waarin wel de details zichtbaar zijn, maar niet ingekleurd.
Spiegelkappen zijn "leeg". De remschijven zijn zwarte rondjes zonder verdere details zoals bijv. de koelgaten/sleuven die bij de productiemodellen wel zichtbaar zijn. Geen gaten in het dak voor de antennes, die ontbreken dus geheel. De persoon waar ik de 155 van heb bemachtigd had destijds ook pre-productiemodellen van de DTM Mercedessen en Opels.
Zie verder de foto's die ik nog gemaakt heb van de 155:

Ik heb de beide Rothmans auto's nog even apart gezet voor jeRule schreef:Prachtige collectie!
En ik zie daar ook een ProgettoK Alfa 75 rally in de Rothmans livery![]()
Daar zoek ik al zo lang naar...

Cheers,
Ferry