Kyoshofan schreef:
Mooie scenic

:
P.S. Welk merk in die Scenic

Ja he,
Welke merk in die scenic?? Het is de
renault megane scenic. Deze heeft 5 zit plaatsen. Er is ook eentje met 7 zitplaatsen de: renault megane scenic
GRAND.
Ik moet zeggen, ik ben zeker geen renault fan of verzamelaar

. Ik heb zelf ook geen renault 1/18 autootjes. Ik ben meer een BMW mercedes fan, Patser wagen

. Deze model zag ik vandaag rijden op straat in het zwart.
Ik heb BMW, Mercedes en Audi nog niet gezien met dit soort leuke modeltjes (MPV).
Note: De BMW x5, audi Q7 en mercedes m klasse zijn volgens mij geen MPV maar SUV wagens. Het zijn wel grote auto's. Vandaar dat ik ze als voorbeeld gebruik.
Ik vind persoonlijk de BMW X5 gewoon lelijk.

Mercedes M klasse is ook niet echt mijn ding. Vooral de gril vind ik erg lelijk. En zijkant achterkant gedeelte klopt niet.

Dan heb je AUdi met q7. Tis een grote auto. maar toch niet een auto die ik wil verzamelen
Renault doet het goed. Want zoals ik zei ben ik geen renault fan. Maar ik vind hem wel erg mooi, de vorm is mooi rond ziet er gewoon aantrekkelijk uit, vooral in de kleur zwart. Geem rare koplampen
Droes schreef:Er is geen Renault Scénic 1/18 aangekondigd voor de herfst boetiek van Renault..
Dus verwacht hem al niet meer dit jaar in 1/18.
Renault verzamelen is niet zoals BMW, Mercedes of Ferrari.. het is echt zoeken naar een fabrikant die een degelijke Renault kan en wil maken.
HEb je misschien een website link voor me, van de boetiek.
Klopt